Jump to content
ELFORUM - Forumul Electronistilor

bere adrian

Membri
  • Content Count

    11
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 core_reputation_level_3

About bere adrian

  • Rank
    core_member_rank_5

core_pfieldgroups_2

  • core_pfield_6
    Oradea

Recent Profile Visitors

63 profile views
  1. Inca un link. http://energo-cuplaje.com/index.php/produs/ro/cuplaj-electromagnetic-82-052-14c1-624.html Aici este un cuplaj cu acelasi cod ca al tau.
  2. Acest cuplaj este incomplect. Vezi in link-ul urmator cum ar trebui sa arate. https://www.bizoo.ro/firma/energocuplaje/vanzare/18024109/cuplaj-electromagnetic-84-003-14c1
  3. Parerea mea este ca aveti un motor cu 3000 RPM bazandu-ma pe cum arata statorul. Acel numar 4482 cred ca este un cod de producator. Turatia ar trebui sa fie scrisa sub semnul triunghi/stea. Va recomand totusi sa duceti statorul la un bobinator sa-l vada si va va spune ce turatie are si daca sunt sanse sa mai functioneze sau trebuie refacut bobinajul, si atunci decideti daca cumparati altul sau il salvati pe acesta. Un motor de 2.2 KW la 1500 RPM sigur gasiti sa cumparati la pret de 200-300 RON. Batiul strungului este suficient de rigid, rigiditatea lui nu se bazeaza pe picioare. Verificati daca aveti pe acele picioare gauri care sa indice ca ar fi fost montat vreun element de legatura intre ele dar eu nu cred sa existe.
  4. Motoarele cu 2 poli au cea mai mare turatie, teoretic 3000 rot/min la 50 Hz. La 60 Hz (SUA) maxim 3600 rot/min teoretic. Faceti o poza de aproape la eticheta poate ca cineva deduce ce inseamna acea valoare (4428). Nu cumva acel 4428 este de fapt 1428? delta / star - 380V/220V inseamna: -legare triunghi la 380V -legare stea la 220V , ATENTIE NU 220V monofazat ci 220V tot trifazat tensiune care la noi in tara nu exista.
  5. Motorul este trifazat (380V). 1.5 KW.
  6. Am gasit in telefon cateva poze zona rotilor de schimb. In cazul din poza sunt in angrenare doar 3 roti, daca te uiti in tabel (pag 8) este este vorba despre a,b,d. Pe poza 4 am incercat sa arat modul de lucru cu 4 roti. Roata de pe axul principal angreneaza cu roata mare de pe axul intermrdiar, iar a doua roata de pe axul intermediar va angrena cu roata de pe bara de avans.
  7. Buna, Ai reusit sa gasesti pinioane? Daca te mai intereseaza spune-mi si verific, ca stiu sigur ca am cateva dubluri. De unde sunteti? Pe axul din mijloc (cel caruia i se poate regla pozitia) se pun doua pinioane. Cand ajung acasa o sa fac o poza si o sa o postez.
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.