Jump to content
ELFORUM - Forumul Electronistilor

razvan-l1

Membru activ
  • Content Count

    1,152
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

96 Se poate si mai bine

About razvan-l1

  • Rank
    Membru avansat

Profile Information

  • Locatie
    Buc-PH

Recent Profile Visitors

633 profile views
  1. La montare trebuie sa aiba adeziv doar pe display. Este clar ca nu ai curatat rama de resturi .
  2. Gazolina ,pensula si ceva rabdare pentru inmuiere . Se lasa in repaos 15-20 min apoi se pensuleaza . Se lucreaza afara ,risc de explozie . Benzina de extractie sau gazolina e acelasi lucru . Este un produs condesat natural din gaze de sonda sau obtinut prin incalzirea gazelor si apoi condensat fortat .
  3. Cand displayul nu are adeziv pe el folosesti la tub.
  4. "Dinamul de bicileta " indiferent de producator si constructie este total ineficient si depasit . Se gasesc si SH asemenea roti ,trebuie doar sa cauti . Sunt si pe 24 " dar si pe 28-29" . Inclin sa cred ca tineti neaparat sa aveti ceva vintage si de calitate .
  5. Dinam cu rulmenti nu am vazut . Sistemul era destul de rudimentar si ineficient . Acum am vazut cu dinam ( generator ) in butucul rotii din fata si toti care au spun ca nu se simte deloc . Am vazut si pe MTB si pe alte tipuri de biciclete , practic butucul se poate monta pe orice janta cu acelasi nr de spite . Cred ca e un pas inainte .
  6. 1 Trebuie curatat tot adezivul vechi . 2 Original sau copie musai sa aiba chitul de motare ( adezivul ) complet si in stare buna . 3 Facute teste inainte de a pune in contact piesele si vazut daca flexurile sunt asezate si pliate corect si daca se aseaza corect si abia dupa se indeparteaza protectia de pe adeziv . 4 Dupa punerea in contact se incalzezte la 40-50 grade si apoi se pune la racit cu ceva greutate pe el . Rezolvarea impune demontarea displayului si remontarea dupa pasii de mai sus . Daca chitul de reparatie ( adezivul ) nu este montat pe display si se da separat necesita multa atentie pentru pozitionare corecta . In lipsa adezivului original se poate recurge la B7000.
  7. Mai mult gaz , mai mult fum , capaciate mare si mai mult fum . Producatorii de motoare limitau din fabrica si proiectare puterea motoarelor la 75-80% din ce puteau scoate la o cilindree data din motive de fiabilitate si nu numai . Acum sunt duse la peste 95% din putere si nu mai au aceeasi fiabilitate in timp .
  8. Doar ratiuni economice , ecologice si alte norme de respectat . Nimic tehnic , doar niste limite intre care trebuie sa se incadreze produsul finit . In nici uncaz motoarele mici nu sunt proiectate sa duca masina plina , doar 1-2 pasageri din 5 locuri disponibile . Cu masina plina senzatia nu difera mult de vechea Dacie . Fiind fortate la maxim au durata de viata scurta si apoi mentenanta ,si . . . . iar comert , . . . . comert . . . . . .
  9. Este functional cu exceptia defectului specificat . Am crezut ca o sa vrea cineva sa-l ia pentru locatia "la tara ".
  10. Sursa are tensiunile de 12V si 24V prezente permanent , on off este pentru invertor . Prtea de feedback este pe ramura de 12V. In mod normal trebuie sa aprinda un bec halogen de 12V/35W fara probleme . Trebuie lamurit daca partea de primar functioneaza corect .
  11. Sursa nu are PFC activ , nu mai cautati 400V. Fara demontare transformator se putea aplica 12-24V pentru teste . Tensiunea de alimentare FAN cat este ? Diode in secundar in scurt ? Verificati toata partea de feedback . Tensiunea in secundar asigura ceva curent sau altfel : cu placa conectata ce tensiuni aveti pe cele doua ramuri ?
  12. Nu vrea nimeni ? Pariez ca la donatie o fie cel putin 10-15 oferte .
  13. 155 ron , ultima oferta .
  14. Samsung S3NEO 200 ron , Selena B211 65 ron . UPPP.
  15. Telefonul este codat pe o retea din alta tara .
×
×
  • Create New...