Jump to content
ELFORUM - Forumul Electronistilor

maxim_sedilec

Membru activ
  • Content Count

    292
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

7 Neutral

About maxim_sedilec

  • Rank
    Membru
  • Birthday November 7

Contact Methods

  • Website URL
    http://www.avrmax.com

Profile Information

  • Locatie
    Madrid

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. https://leadcrystalbatteries.com/battery-technology-lead-crystal/ EU nu vand baterii . Costa aprox 22E cumparand minim 100bucati, si ceva gen 50E la bucata. depinde pentru ce-ti trebuiesc, sant singurele baterii (pentru noi) care satisfac cerintele unor clienti mai "speciali", in cea ce priveste gama de temperatura si recuperarea dupa o descarcare completa.
  2. acu vrei "de pomana" si sa tina 999999 ani incearca unu din astea, e scump dar tine multe cicluri https://docs-emea.rs-online.com/webdocs/13d5/0900766b813d5772.pdf
  3. maxim_sedilec

    bittner professional power amplifier 8x 400

    sant scule de sonorizat incinte mari gen magazine/restaurante. sigur la cineva-i folosesc. https://www.bittner-audio.com/en/products/performance-series/8x-series/
  4. maxim_sedilec

    Prizele

    curentat la 12V..... vrajeala de 2 bani, mituri... o fi murit ala de batranete/boala sau cu totul alte motive! bine ca nu i-a crapat capu de la BAS!
  5. maxim_sedilec

    Masini electrice pro-contra

    macar o ideie vaga despre cum arata un acumulator ce echipeaza masinile electrice are cineva, despre cat e de complicata incarcarea, descarcarea si balansu energiei stocate are cineva ?!?! o ideie despre cat de sensibila si periculoasa e chimica din bateriile cu litiu... sau faptu ca o baterie de 100kW e mai periculoasa in cazu unui accident decat un rezervor de 50l cu "tractorina". toata lumea viseaza electric, daca se poate wireless.... in primul rand trebuie schimbata mentalitatea, chiar nu e nevoie ca o persoana sa circule intr-o "caruta" de 1500kg...
  6. maxim_sedilec

    Merita sa cumperi Diesel?

    cei mai multi n-au inteles ce-i cu masinile in general.... n-o sa fie in vecii vecilor AMIN! hidrogenu combustibil, cel putin nu pentru autoturisme, de unde hidrogen ?!?!? ala "ars" din apa?!? asta numesti solutie, clar fara sa vorbim de stocare si manipulare. mai bine plutoniu, uraniu sau alte materiale radioactive, dar asta peste cateva mii de ani cand oameni n-or sa mai fie tampiti.....deocamdata avem MOTORINA si alte hidrocarburi / alcooale de ars. electric nu reprezinta o solutie, asta cel putin deocamdata, mai avem de rezolvat problema stocarii, manipularii, PRODUCTIEI, ce #ula calului nu faceti o socoteala cat producem si cat ar fi nevoie ca toate autoturismele sa se deplaseze "electric" incepand de maine... nu polueaza "ULEIUL de MOTOR" asta e ideie tip "radio-sant".... adica consuma tractoru 10 litri de hidrocarbura la 100 de km si polueaza cele 20g sau mai putin de ulei.... nici daca-r fi din "MATRAFOX" n-ar polua mai mult decat combustibilul, o auto-caruta polueaza cu CO2 in functie de consum, si cu NOx in functie de tehnologie. Nu fumu care se vede-i problema.....ala e 1%. vreau ca TOATA energia sa fie vanduta liber la bursa, fiecare cum poate nu trebuie sa fie grija clientului daca-i rentabil pentru producator.... producatorul trebuie sa respecte legislatia in domeniu poluarii si atat! problema e ca STATU e setat pe FURAT ....
  7. maxim_sedilec

    Bec led faza lunga

    nu pune LED ca-s extreme de proaste, cel putin din cate am probat eu. las-o cum e din fabrica dar daca tot vrei sa incalci legea pune HID (xenon) alege unele cu aprindere rapida 4200K . farurile cu LED au optica speciala construita in jurul ledului nu chinezarie retrofit. din ce am probat eu, H1, alea de 8W lumineaza mai putin decat halogenu initial, alea de 15...25 ceva mai bine ca becu original dar.. cu umbre si pete datorate diverselor surse de lumina , ce-s peste 30W ....ori topeste faru' ori driver se incinge si se STING dupa o ora doua!
  8. maxim_sedilec

    Vaillant 242 nu dă scânteie

    din poza pare versiunea simpla cu tiristor si diac. probabil tensiunea e cuplata cu un releu . condensatorul MARE (0.1.....1uF) se incarca printro rezistenta serie urmata de o punte sau o diode si se descarca cu tiristorul prin bobina transformatorului de impulsuri . in poza ta tiristorul e T100, diacu care comanda poarta tiristorului e D101..... se pare ca piesele care incep cu Y1xx corespund aprinderii... prima data porneste scanteia si apoi deschide gazu! sau cel putin simultan ....in nici un caz nu porneste gazu si apoi scanteia https://www.thailin.com.hk/wp-content/uploads/2013/02/021-Catalog-sheet-TL432-with-NEW-logo-_Yr2012_.pdf http://www.hrdiemen.com/data/IT10xxxen.pdf ceva de genu.
×