Jump to content
ELFORUM - Forumul Electronistilor

calul

Membru activ
  • Content Count

    72
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

3 Neutral

About calul

Profile Information

  • Locatie
    Bucuresti

Recent Profile Visitors

495 profile views
  1. calul

    BN44-00616A

    Eu am dintr-un UE32F6400AW , o placa BN44-00620A , care are un traf. LPD6D-3STB .
  2. Multumesc pentru detalii @d2134 . @one , producatorii de profil sunt constienti de faptul ca vehiculele cu motoare termice vor deveni in scurt timp perimate . Asa se explica si faptul ca preturile lor (de noi ) sunt din ce in ce mai mici de la un an la altul si calitatea din ce in ce mai scazuta , perioada de utilizare din ce in ce mai redusa . Asta pentru ei inseamna micsorarea profitului . Pentru ca autoturismele cu motoare electrice sunt din ce in ce mai cerute , s-au gindit sa profite de pe urma cererii mari si a ofertei scazute si vind un auto electric la pret de 2-3 auto cu motoare termice . Asa urmaresc ei recuperarea profitului pierdut la auto cu motoare termice . La polul opus se afla producatorii chinezi , care s-au adaptat rapid la noile cereri ale pietei si vind de rup . Singurele modalitati de a le mai infrina avintul sunt impunerea de taxe vamale la exporturile de auto electrice si bateriile aferente . Dar asta nu va dura prea mult pentru ca , si ei , in goana dupa profit vor gasi niste modalitati sa treaca peste barierele impuse . De curiozitate , dati o cautare de auto electrice china sa vedeti ce varietate de auto electrice produc si la ce preturi .
  3. Asta este teorie . Concret , ce omologari , cite sunt , cit costa ele , cit dureaza , ce acte sunt necesare ? Stie cineva ? In aceste link-uri comerciale sunt niste preturi inaccesibile marii majoritati a aspirantilor la masini electrice din tara asta . Haideti sa incercam niste variante de pret reduse pe la 5000 de euro . Poate gasim pe undeva . Sa nu uitam ca totusi suntem romani , nu nemti .
  4. Pentru ca discutam despre autovehicule electrice pe un forum de profil pun si eu niste intrebari . Nu ar fi mai simplu si mai sigur sa ne facem singuri , in regim DIY , conversii cu motoare electrice la autovehiculele clasice pe care deja le detinem ? Care ar fi etapele de urmat , d.p.d.v. oficial si legal , pentru a putea folosi aceste autovehicule pe soselele patriei ? Pun aceste intrebari in speranta ca , poate reusim totusi sa iesim din blocada comerciala impusa de firmele autohtone de vinzari de auto electrice , cu preturi de 20000-30000 de euro , intr-o tara cu venituri medii de 700 de euro / luna . O mica sansa ar mai fi sa asteptam ca occidentul sa arunce gunoiul de auto electrice pe care le au deja in uz . Asta ar dura cel putin 10 ani . Vis-a- vis de proiectul de Dacia electrica introdus in productie in 2021 la noi in tara , la pretul de 15000 euro , sunt sceptic . Deja exista o coada de 10000 de clienti , multi din afara tarii , deci masinile se vor face pentru altii mai cu dare de mina , nu pentru noi . Mai exact le vom face noi pentru altii , noi nu ne vom permite sa le folosim (poate peste vreo 10 ani ) .
  5. calul

    BN44-00616A

    Atasati pe placa de alimentare un modul ( extern ) sursa de 5Vcc , nu uitati sa deconectati din placa mama de alimentare componentele sursei defecte de care nu mai aveti nevoie .
  6. Pentru cei ce doresc sa afle compozitia gazului metan livrat prin conducta catre consumatori , ANRE are postat , pe site-ul propriu , buletine de analize chimica a gazului , depuse regulat de furnizorul local de gaze . Acolo gasiti valoarea PCS a gazului intr-o anumita perioada de timp .
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.