Jump to content
ELFORUM - Forumul Electronistilor

asterix196803

Membru activ
  • Content Count

    51
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

2 Neutral

1 Follower

About asterix196803

  • Rank
    Nou venit

Profile Information

  • Locatie
    IS

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. asterix196803

    Sudura bloc motor U650

    Ceva poze cu noul Stromo ar fi destul de interesante si convingatoare......dimensiuni,greutate fara cabluri si daca se poate imagini din interior.... Ce are in plus fata de modelul Sw250..?? Acest model lipseste din colectia de poze cu minuni....
  2. asterix196803

    Sudura bloc motor U650

    Nu se poate returna ?? A fost cumparat de la un magazin sau... Oricum nu va merge .....Ai destule exemple de probleme cu diferite tipuri de invertoare chiar aici pe topicul asta... Am vazut pe ceva forumuri rusesti destule teste facute mai mult sau mai putin reusite cu multe modele asemanatoare....doar la modelul anterior Stromo SW250 daca nu ma insel au fost schimbati tranzistorii si montat un drosel pe iesire ...
  3. asterix196803

    Sudura bloc motor U650

    Daca spui ca dupa toate masuratorile corespunde nu ai alta solutie decit sa-l legi dupa schema lui flomar60 montezi o priza si o siguranta dupa care faci proba cu invertorul (ptiu drace era sa zic petarda) si apoi vezi la fata locului cum merge...(asta in cazul daca nu ai parte de artificii si stelute ).....
  4. asterix196803

    Sudura bloc motor U650

    Si uite asa se ajunge la transformator !! Pentru aceasta este nevoie de cel putin o sectiune de cca 20 cm (patrati) a trafului si de sirma in secundar de aproximativ 2-2,5 mm ....Iar daca se insista putin se poate trece direct la un transformator de sudura (fie si chinezesc -de cel putin 160A sau 200A) si se poate trece la treaba fara alte improvizatii cu petarda !! Mai ales ca dispui si de punte de diode ...adaptata la un model de acest gen cred ca se poate suda si altceva. Cu acest transformator de sudura (chinezarie de 100A si 12kg) am lucrat destul de bine.. P.S Asa vei scapa de injuraturi si sudalme pe bietul invertor....fara sa te doara capul . (Dar cum de sa ajuns la acest invertor ? Daca nu ma insel aveai un Telwin...)
  5. asterix196803

    Sudura bloc motor U650

    Aacest aparat este slab fata de de Stromo SW250...dar tot petarda !
  6. asterix196803

    Transformatoare/radio /boxe /electronice /diverse

    Astazi am primit coletul (voltmetru pct.4 si transformatorul de la pct.7) Calitatea conform descrierii si inclusiv ambalajul-antitanc !!
  7. asterix196803

    Aparat de sudura (transformator)

    ,,Florin Berdila " Posted yesterday at 06:04 AM Am gasit un transformator mare U+I ,cum se bobineaza sec si primaru pe coloane ,fiecare separat sau impartite in mod egal? Dimensiuni...date concrete se poate...o imagine face cit o mie de cuvinte...
  8. asterix196803

    Poti sa stai fara telefon?...

    Iarna asta exista posibilitatea sa ramin mai des fara energie electrica datorita depunerilor de chiciura pe cabluri,copaci rupti de vint asa ca am pregatit 2-3 baterii de masina pentru iluminare cu leduri in caz de nevoie alimentez prin ups si pompa de la centrala si pentru pregatirea alimentelor am aragaz cu butelie iar pentru navigare pe net folosesc uneori un laptop care este alimentat cu 15v/3A folosind un modul step up....apa am de la fintina proprie prevazuta cu galeata si lant daca nu pot folosi hidroforul.......deja am inceput sa pregatesc un motor de 6,5 cp pentru actionarea unui alternator auto pentru incarcarea bateriilor. Lopata pentru zapada este la indemina iar rezerva de vin (pentru fiert) am suficienta....
  9. asterix196803

    Receptie programe satelit satelit

    Mai gasesti citeva programe libere si pe Astra 31,5 est....
  10. asterix196803

    Acu' 48 de ani

    Am avut Wartburg 353 cumparat in 1996....la vremea aceea a fost o masina destul de reusita cu tablaria zincata,sasiu din teava rectangulara, suspensie independenta pe spate ,trapa si multe chestii in plus fata de Dacia 1300....consumul ajungea la 9-10l /100km cu platine clasic iar in cazul aprinderii electronice undeva la 8-9l/100km.... nu facea mofturi la benzina cu cifra octanica scazuta (daca nu ma insel benzina de 75 si de 90) iar daca din intimplare nu mergea o bujie nu aveam probleme decit la consumul mai mare de carburant...oricum a fost foarte trainica si robusta la carat materiale de constructii !! Apropo am prins in acel an o iarna destul de geroasa cu temperaturi negative de -15 si -20 de grade ...pornea fara mari probleme si nu aveam probleme cu incalzirea...
×