Jump to content
ELFORUM - Forumul electronistilor

amudsen

Membru activ
  • Posts

    876
  • Joined

  • Last visited

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

amudsen's Achievements

Experienced

Experienced (11/14)

  • Dedicated
  • Conversation Starter
  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In

Recent Badges

  1. O chestie utila pentru Duster/2018/motorina/cutie automata 30 000 km. La un moment data a aparut pe mesaje "verificati sistem poluare" "verificati injectoare" "verificati start stop" si bineinteles cheia de service si check engine, dar masina mergea ok. Rezolvarea a fost dupa tester schimbarea uleiului cu filtru de ulei, bujii incandescente, resetare cu testerul coduri eroare - foarte important- cu motorul cald functionand - si "gonire" pe manual treapta 3 cu turatii intre 3000 - 4000 rpm timp de 30 minute. Dupa aia totul a fost ok, nu au mai aparut nici un cod de eroare
  2. Rezolvare "dorel"..... generatorul are o iesire 12v 8,3A, am conectat-o la o baterie auto, aceasta la un ups sinus. Merge, dar e o solutie temporara, un prim pas ar fi sa fac un pfc activ, o sa-mi manance urechile dar asta e.
  3. Forma de unda e cam trapez .... la scule si aparatul de sudura merge brici, dar cand il conectez la centrala termica, nu suporta. Forma de unda cred ca nu va fi dreptunghiulara, in principiu vreau sa obtin dc dupa redresarea tensiunii de la generator, apoi il "modelez" cu puntea H (EG8010, atmega8, attiny, schema lui @nel65). Dar acum imi dau seama ca dupa redresarea de la generator o sa-mi trebuiasca un pfc activ si dupa aia urmeaza "modelajul".
  4. Buna ziua! Am un generator de curent pe benzina care da pe iesire 220v cu o forma de unda departe de cea sinusoidala si cu variatiile de tensiune de rigoare. Ar fi posibil sa adaptez schema de invertor 24 Vcc - 230 ca ? Ma gandesc sa introduc tensiunea de la generator (ca dupa rectificare sa obtin cei 340v dc), sa elimin partea de control baterie, generare pwm pentru tranformarea 24v in 340, sa pastrez partea de H bridge cu igbt-uri, sa adaug o parte de alimentare cu traf clasic pentru punte H si soft start, astfel incat sa obtin un soi de pfc. M-am uitat si pe https://www.ti.com/tool/TIDA-00779, dar as dori sa ma orientez pe o parte "batatorita" sa spunem asa .
  5. La mine a fost un pic mai complicat, cand l-am cumparat, era deja umblat in el, fara traf de curent (am scris in Italia la fabrica si mi-au trimis unul !), etc. Dar merita efortul. Spor!
  6. E un invertor foarte bun, merge si pe generator, am schimbat la el cand l-am cumparat (destul de multi ani in urma) diodele de iesire, igbt-urile, rezistentele de la snubere, condensatorii electrolitici (la care nu mi-am data seama ca aveau treceri metalizate deteriorate). E o placere sa sudezi cu el, multumesc lui ciprian pentru ajutorul dat in reparatia acestuia, de atunci functioneaza fara probleme.
  7. Au ajuns toate cu bine, multumesc pentru bonus! Spor si toate cele bune!
  8. Am primit coletul, free up!
  9. Incarcatorul de baterii si soneria fara fir sunt disponibile? Daca da, le vreau eu. Multumesc.
  10. Furtun de la intercooler? Poate sa fie crapat si la fel apare lipsa putere.
  11. Tv-ul si cuptorul la pachet 100 lei........... ca la sfarsitul saptamanii intra in recuperari
  12. Pe la sfarsit vezi ca a pus si un ampermetru.
  13. Nu are. Vezi la incepand cu minutul 11, incepe sa-l "rostogoleasca".
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.Terms of Use si Guidelines