Jump to content
ELFORUM - Forumul Electronistilor

ionutb71

Membru activ
  • Content Count

    142
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

39 core_reputation_level_4

About ionutb71

  • Rank
    core_member_rank_2
  • Birthday 10/11/1971

core_pfieldgroups_2

  • core_pfield_6
    valcea

Recent Profile Visitors

420 profile views
  1. si eu ma inscriu in lista. e perfect de cadou pentru un invatacel. rog PM daca se organizeaza ceva.
  2. candva,cred acu 20 de ani,mi-am construit asa ceva. am facut pe strung o teaca de cupru in care am infiletat bujia. ideea e sa se asigure un contact bun intre teaca si electrod. cred ca inca il mai am si bujia e aceeasi . bujie trebuie de la modele mai vechi de motoare,cele cu inrosire la aprox 25 secunde. curentul absorbit undeva la 8A,la o tensiune intre 4-7V. este util la cositorirea cablurilor groase,perii electromotor etc.
  3. nu o sa uit toata viata bara aia de metal. cei care ati "servit" astfel de cozi cred ca va mai aduceti aminte ca nu erau foarte civilizate. imi aduc aminte de celebra "nu mai impinge!" ei,eu aveam probleme cu acea bara,efectiv eram strivit in ea. avand undeva la 10-12 ani,imi venea cam pe la coaste..
  4. sau fincasi,cum le ziceam noi atunci cand nu aveam bani de celebri adidasi. ce nu se compara cu celebra firma straina era mirosul. bestial!
  5. in general vasul de expansiune din centralele murale pe gaz sunt subdimensionate. marimea mare a caloriferelor si traseele lungi din teava cu diametru mare influenteaza negativ durata de viata a vasului de exp.(adica ,pt o centrala de 24kw o fi avand casa 100mp dar cantitatea de agent termic poate fi mai mare decat la o casa de 150mp) in caz de defectare (spargere membrana) cea mai buna solutie este montarea unui vas auxiliar macar dublu ca si capacitate decat cel al centralei,exact cum au spus colegii. am mai intalnit un defect care da cam aceleasi simptome, infundarea traseului catre vasul de expansiune.
  6. cateva rewiev-uri de la mine adunate in ani buni si muuulti km michelin vara-super anvelope,scumpe in draci,rotite fata-spate au tinut aproape 70000km,carcasa era inca buna dunlop vara- 35000,mai duceau putin dar s-au deformat,aderenta pe ud=0 yokohama-C-uri,la 62000 a cedat carcasa la primul,profilul mai ducea mult vredestein iarna-iti trebuie zapada pt ele,fac fata la orice,parca pe ploaie tare nu prea erau in elementul lor,distruse in al treilea sezon din comoditate,mers vara pe criblura,naveta 3 luni la 200km din care 100 criblura,in rest debica iarna-autoturism de naveta in localitate,folosite vara -iarna,nesperat de ok momo iarna,e al 5-lea sezon,profil 4mm,carcase ok,profil de tot rasul,tare,aderenta pe zapada batatorita sau gheata...-0,5 hankook vara-205/45zr16 al 2-lea sezon,foarte moi,aderenta la franare si pe umed--super,spre consistenta cauciucului de motocicleta,silentioase,aderenta f.buna dar uzura pe masura. continental-se simte altfel masina(in bine),directie precisa,silentioase,folosite prea putin ca sa trag concluzii,luasem 2 pe fata ,le-am taiat intr-o groapa intre curtea de arges si campulung,parca prea subtiri si moi pe flanc nexen vara-205/45zr16 ,zgomotoase,aderenta scazuta,35000 au cedat carcasele,taietura la interior pe toata circumferinta,toate 4,cauza gasita la vulcanizare,imbatranirea prematura a cauciucului din cauza spumei active necuratite bine.schimbat spalatoria! hankook iarna-in teste,silentioase,probate la accelerare-franare pe ud,frig,acvaplanare=ok. strict parerea mea. avand in vedere ca zapada nu mai sta pe asfalt ca in anii de demult,as merge pe o anvelopa cu evacuare rapida a apei(zapada cu apa) decat pe una care "roade" in gheata.
  7. Iar mai intra niste bani la niste unii in buzunare pe camere,logistica,implementare,softuri etc. cum curata taxa plamanii la bucuresteni? se impart bomboane cu eucalipt pt o respiratie usoara la colt de strada? de ce nu implementeaza varianta cu buline colorate in functie de poluare asa cum e la altii?
  8. am ridicat coletul. multumesc de bonus!
  9. mie mi-au placut toate evolutiile,desi am plecat cam desumflat de acasa stiind participantii. au tras cam tare pe Jurgis,acumuland 4 evolutii.la ultima nu s-au sincronizat si l-au parlit un pic cu bombele lor,reusind si un pic de incendiu de vegetatie. eF-urile au mai adaugat ceva scheme fata de anul trecut,iar Gica Stancu a excelat. hawks excelent chiar daca in schema redusa.nu pot sa nu laud iar99 cu scurta lui evolutie(unul din piloti imi e prieten si vecin). baltic bees evolutie cu numar de elemente in crestere au fost singurele reactive ce au evoluat in formatie. se tin bine legati,evolueaza bine sincronizat,cresc de la an la an. galeb-ul a fost resuscitat cu ajutor englezesc,altfel nici ei nu ar mai fi avut cu ce zbura, la fel ca galeb si l-29 delfin ,avioane demilitarizate,reconstruite si usurate,au excelat in elemente sus-jos fara prea mult spectacol. pe scurt ...a meritat 500km si 10 ore de arsita.acum...mai depinde si de pretentii!
  10. https://mashable.com/video/bill-hader-tom-cruise-deepfake/?europe=true
  11. cred ca aceeasi problema si la mine. si la mine tot in hol.
  12. Cand o zbura porcul!
  13. razboiul conventional se cam practica pe aratura,nu pe drum. nu stim exact ce situatie a fost acolo,dar daca o subunitate are dificultati si se cere ajutor... "sigur" cea mai buna solutie e calea ocolitoare,pe drum,unde esti expus la o bomba artizanala. (ca doar ai traiectorie predictibila) daca e exercitiu,apai exercitiu sa fie. cat mai aproape de real.
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.