Jump to content
ELFORUM - Forumul Electronistilor

ionutb71

Membru activ
  • Content Count

    134
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

17 Se poate si mai bine

About ionutb71

  • Rank
    Membru
  • Birthday 10/11/1971

Profile Information

  • Locatie
    valcea

Recent Profile Visitors

350 profile views
  1. Salut. Suna cind poti. Doru 0722622940. Mersi.

  2. omul trece printr-o perioada mai dificila,cu multa bataie de cap si nu numai. probabil postarile de la anunturi si mesagerie privata le vede mai greu din cauza asta. eu astept un telefon de doua saptamani si am renuntat sa il mai stresez cu fleacurile mele. cand va avea timp...va avea. nu te poti supara pe Doru!
  3. cateva sfaturi ,daca sunt permise. concurenta in domeniul auto si nu numai face ca de multe ori pe piata sa fie scoase la vanzare modele ce nu au fost testate suficient timp asupra calitatii si fiabilitatii subansamblelor. acum multi ani un model era testat zi si noapte in diferite conditii atmosferice pe parcursul a sute de mii de kilometri inainte de a fi scos la vanzare. la fel, se schimba mai multi producatori ai unei componente sau ansamblu de mai multe ori in ciclul de viata al unui model din cauza fiabilitatii sau pretului. recomandarea mea e sa va cumparat un autoturism in ultimii ani de fabricatie ai modelului,nu in primii. atunci o parte din "bolile copilariei" au fost remediate. la fel pt sh. in general,modelele care au suferit facelift sunt mai fiabile plus ca e posibil sa beneficiati de o parte din optionalele urmatorului model.
  4. efectul de turma in a cumpara rapciugi de masini aduse din "germania" cu pretextul ca tehnicienii itp chiar isi fac treaba acolo si masina e "tank" a dus intr-un final la dezamagiri profunde si frica de kilometrii multi. eu zic asa.numai 30% din masinile de acolo merita cumparate si asta indiferent de numarul kilometrilor,dar nu indiferent de marca sau macar de istoricul de fiabilitate al modelului. nu am avut niciodata o masina noua si nici nu cred ca-mi voi permite curand,asta si din cauza ca nu ma vad conducand carute cu motor de 1000,pline de plastic prost, cu greieri si in roata de rezerva,cu vopsea care se zgarie cu fermoarul si se ia pe haine dupa prima spalare mai agresiva,in care nu mai poti asculta muzica daca afara ploua , in care atunci cand te asezi in scaun zici ca stai pe taburet etc. marea majoritate a masinilor aduse de afara ,in ultimii 50k (cu indulgenta)nu au avut parte de niciun fel de intretinere,limita de folosinta a consumabilelor a trecut demult, iar faptul ca" nu troncane nu bate" nu e din cauza service-ului sau a proprietarului ci numa "relieful" are vina. cumpararea unei masini sh cere experienta si multe cunostinte mecanice,iar faptul ca sunt foarte multi dezamagiti arata ca ghiciul nu are procent de reusita mai mare de 2%. un lucru e clar,cine a intretinut exemplar o masina timp de 10 ani nu are cum sa greseasca la alegerea unui sh. asta e una din vechiturile mele,fabricatie 1995,la mine din 2003,627000km,in afara de piele si cruise control are echipare echivalenta anilor 2000. motorul functioneaza perfect,dar consumabilele au fost schimbate intodeauna inainte de vreme iar piese de schimb numai premium. in ultimul timp e pe post de cobai pt fiicamea nu va pleca definitiv de la mine decat la fier vechi,atunci cand va fi cazul.
  5. incercati sa realizati si o alimentare display(3.3v) mai buna.
  6. recomand userul < csu > ! comunicare excelenta,corectitudine si promptitudine. ambalarea a fost ca pentru transportul calare!
  7. hm-307 a ajuns la mine. osciloscopul arata si functioneaza surprinzator de bine avand in vedere varsta. multumesc domnule Ferencz !
  8. ok.nu fac trimitere la nicio lege. nu va doresc decat sa ajungeti in fata lor,nu povesti de net. si cu asta inchei ,e ca dvs,oricum ne-am abatut masiv de la subiect.
  9. domnule,nu vorbim de tranzistori vs condensatori ca si componente active/pasive. bobina unui detector este element activ al detectorului. element pasiv este batul ce tine cele doua elemente impreuna. factura ce insoteste detectorul poate contine 2-3 bobine in configuratii si frecvente diferite, depinde cat te-a tinut buzunarul. fiecare contine o serie diferita. cand ofitiru citeste factura si compara seriile va scrie in autorizare ce gaseste in factura. ideal ,la autorizare,e bine sa mergi si sa desfaci prima data pachetul in fata ofiterului , cu respectarea stricta a termenului limita intre achizitie si autorizare.(nu vb de sh si homme made unde oricum e ambigua si cu risc treaba) legea e conceputa prost.
  10. la intamplare! corect,poti avea cate bobine vrei dar trebuie autorizate pt ca au o serie. inca ceva.orcine ar putea reproduce o bobina.dar nu este asa.exista protectie electronica ce va fi citita de unitate.asa ca nu e chiar pasiva.
  11. de citit pana la sfarsit http://ceascadecultura.ro/ServesteArticol.aspx?idart=2606 pe mine nepasarea asta... si faptul ca cu ajutorul detectorului nu s-a gasit nimic,iar apoi s-a carat cu sacii...si faptul ca sunt roman al dracu de banuitor.. ma face sa scriu ceeace scriu.
  12. doar ce s-a latrat in media si ceva scris pe ici pe colo,dar unele povesti destul de plauzibile. ce cred eu,au fost cooptati prea multi voluntari volumul de munca fiind mare,studenti in domeniu si cunostinte bune de-a lu'nea arheologu. din astia toti au fost multi care au mai stat si pe langa nenea cu detectoru,nu toti au dat la cazma.in corturi ,la o palinca,se vorbeau multe. cui i-au venit ganduri de procopsire ,dupa lovilutie,a putut vinde linistit informatia la baietii destepti.
  13. hai sa fim seriosi. suciturile alea nu au fost gasite cu detectoare home made sau de 300 de euro. alea au fost gasite de afaceristi cu ajutorul arheologilor coruptibili si a detectoarelor si magnetometrelor de zeci de mii de euro.
  14. corect! trebuie respectata legislatia asa cum e, buna sau proasta. dar...asta nu ne impiedica sa avem un topic pe forum in care sa discutam despre asta. asta serios,fara deraieri si glume pe langa subiect. faptul ca au regim special sau e un lucru tabu implica la romani si teama de a vorbi despre ele. meteahna ceausista pana la urma. si in alte tari au regim special dar nu te impiedica nimeni sa dezbati o schema. de ex :se poate modifica schema unui detector de metale pt a fi intrebuintat la detectia cablurilor in pereti,sape etc? adica nu vreu sa imi cumpar un stift din lidl,sau o pleazna de bosch ci vreau sa-mi construiesc unul. garantat stiu sa-l fac mai bun. aici e problema.unde este incadrat in lege? p.s. supuse autorizarii sunt cele doua componente active ale unui detector, atat unitatea electronica,cat si bobina.un DM poate functiona cu mai multe bobine diferite. atat unitatea cat si senzorul au o serie ce trebuie trecuta in autorizatie.
  15. pentru a nu avea batai de cap au elaborat vesnica lege romaneasca ambigua. un detector vlf de marca undeva la 600de euro nu "bate" mai mult de 10-15cm la moneda.asta cu indulgenta si fiind o moneda nu mai veche de 150de ani acoperita natural. ce draci de comori sa gasesti in padure la adancimea aia? aici au gresit mult cu legea.nu au facut diferentieri intre jucarii de pierdut timpul si detectoare adevarate(cateva mii de euro).astfel au sugrumat un hobby in care iti petreci timpul in aer liber si autoritatile pot dormii fara batai de cap.pe postul respectiv(de autorizare)poate fi o persoana cu minime cunostinte in domeniu sau deloc. adica loc caldut pe bani multi. in tari cu istorie incarcata de evenimente detectoarele sunt considerate hobby.a ,legislatia e stricta in cazul descoperirii de artefacte etc. dar activitatea in sine e libera.la fel si constructia home made.
×
×
  • Create New...