Jump to content
ELFORUM - Forumul electronistilor

belasajgo

Membru activ
  • Content Count

    1,031
  • Joined

  • Last visited

About belasajgo

  • Rank
    Membru avansat

Profile Fields

  • Location
    Arad

Recent Profile Visitors

2,474 profile views
  1. Azi am avut parte de ceva neasteptat, am primit pe email o instiintare din partea ANRE in legatura cu o reclamatie din 17.03.2021 facuta la ANRE, ce s-a facut in numele nostru insa ce nu noi am facut... Banuiesc ca reclamatia mea de la ANPC (din 28.12.2020) la care nu am primit absolut niciun raspuns din partea ANPC pana acum, a fost redirectionat din partea ANPC la ANRE, dupa ce in 09.03.2021 am depus o reclamatie la ANPC impotriva ANPC (reclamatie la protectia consumatorilor impotriva protectiei consumatorilor - situatie de rasul lumii) fiindca la primele reclamatii nu mi-au trimis absolut n
  2. La discutia de pe forumul Softpedia au mai aparut clienti inselati cu contracte nesemnate de ei. Daca intereseaza pe cineva, acolo am postat si o copie a contractului pentru serviciul Enel Asistenta, acest contract nu este o anexa a contractului de furnizare a energiei electrice (cum se crede), ci este un contract separat care nu are legatura cu serviciile Enel: https://forum.softpedia.com/topic/1186130-enel-asistenta-noua-inselaciune-marca-enel/page__st__72#entry27675464
  3. Revin din nou cu noutati legate de cazul meu... Azi am fost invitat la politie pentru audieri in cazul acesta, pana la urma a facut intr-adevar Enel-ul o plangere penala impotriva firmei care s-a ocupat de reinnoirea contractelor, inainte sa ajung eu sa fac plangerea impotriva lor. Eu credeam ca este mai mult sau mai putin o raritate ce mi s-a intamplat mie (chestia cu un contract fals, respectiv plangerea penala la politie), dar domnul inspector de la politie a spus ca recent au inceput sa apara multe plangeri penale de acest fel, cu acelasi subiect. La politie cand am ajuns, am gasit un cole
  4. Revin cu noutati. Dupa aproximativ 3 luni de la prima reclamatie, dupa mai multe reclamatii scrise catre Enel si doua plangeri la protectia consumatorului, se pare ca la noi s-a rezolvat problema. Initial am primit o factura storno unde taxa pentru acel serviciu nedorit a fost stornat pe 2 luni, dar apoi am mai primit o factura unde acel serviciu a fost facturat pe 5 luni. Dar dupa aceea iar au mai venit niste facturi storno si la ultima factura este deja bine, factura este fara acel serviciu. La rezolvarea problemei reclamate a ajutat doamna Livia Mihaela Momaicina de la Enel (adr
  5. Multumita forumului Softpedia unde mi-am publicat si acolo intamplarea, unde au mai scris si alti oameni pagubiti despre ce li s-a intamplat cu Enel-ul si cum au fost si ei ignorati de Enel in ciuda reclamatiilor, se pare ca in cazul meu incep sa se rezolve lucrurile, dupa ce discutia respectiva de pe forum a ajuns si in atentia Enel-ului. Azi ne-a sunat o doamna de la Enel si ne-a rugat sa confirmam faptul ca noi nu am semnat contractul respectiv, in ciuda faptului ca in ultimele trei reclamatii in fiecare am exprimat foarte clar acest lucru. Doamna a promis ca se va anula contractul si ni se
  6. Si eu am ramas putin surprins ca a scris asa, mai ales ca ar fi datoria lor sa intervina imediat in astfel de cazuri, nu doar o favoare facuta pentru un client nemultumit. Dar pur si simplu nu mai trebuie sa ne mire nimic in tara asta.
  7. Cu cateva zile in urma am facut un topic identic si pe forumul Softpedia: https://forum.softpedia.com/topic/1186130-enel-asistenta-noua-inselaciune-marca-enel/ La inceput ma gandeam ca sunt cat de cat un caz singular si cu inselaciunea dar si cu indiferenta celor de la Enel la reclamatii. Din raspunsurile celorlalti utilizatori reiese insa ca inselaciunea asta se practica la scara mult mai larga decat mi-am imaginat si multi renunta dupa un timp la facut reclamatii. Si eu am pierdut multe ore cu scrierea reclamatiilor care au fost ignorate de Enel, apoi cu redactarea plangeril
  8. Cu cateva luni in urma a venit la usa noastra un reprezentant Enel pentru reinnoirea contractului de furnizare a energiei electrice. Avea la el un teanc de formulare Enel, dar pentru a avea datele ce sa completeze (codul nostru Enel, etc.), a cerut de la noi o factura de curent. S-a semnat un document cu acordul nostru pentru prelucrarea datelor cu caracter personal (GDPR) si contractul propriu zis pentru energie electrica. La vreo doua luni dupa aceasta intamplare apare in factura noastra de curent la categoria Servicii cu Valoare Adaugata un serviciu in plus, cu denumirea Enel As
  9. Ma bucur ca in ultima vreme sunt mai multi electricieni seriosi care atrag atentia oamenilor asupra faptului ca majoritatea electricienilor folosesc sigurante nepotrivite la instalatiile electrice casnice la noi in tara. Ma refer acum la folosirea curbei C in loc de curba B, la folosirea sigurantelor diferentiale de tip AC in loc de tip A, etc. Pe cei care pun siguranta de >16A pentru protejarea unor prize, din start nu ii consider electricieni, deci nu la asta ma refer cand vorbesc de sigurante nepotrivite. Azi am gasit mai multe videouri foarte bune pe tema asta, omul acesta e
  10. Exact din acest motiv am pus 10 disjunctoare diferentiale in apartament. Perioade lungi din an nu ma aflu in Romania, iar parintii mei de >75 ani ar fi derutati daca ar pica siguranta generala in cazul in care s-ar insuma mai multe scurgeri de curent catre impamantare de la diferite dispozitive electrocasnice. Pe de alta parte 3 sigurante deservesc doar electrocasnicele din bucatarie, unde am 17 prize (tot as mai fi avut nevoie de inca 1-2 in plus). Mai am si 2 boilere, 2 aparate de aer conditionat, 2 combine frigorifice, centrala termica, cuptor electric, masina de spalat vase, masina de
  11. Uite ca dupa atatia ani de la mesajul initial postat de mine, descopar pe YouTube ca si altii au in ziua de azi aceleasi probleme pe care le-am intampinat eu: La atatia ani diferenta de atunci pana acum inca nimic nu s-a schimbat la mentalitatea si constiinta oamenilor de la noi din tara. De atunci pana in ziua de azi am mai avut si eu mai multe probleme si cu alti furnizori, cam la fiecare a doua comanda, acum in ultimele saptamani si cu Ariston care a trimis anozi de magneziu neconforme cu specificatiile, adica cu defect de fabricatie, "neobservat" nici la contro
  12. Si mie mi-au mai fost recomandate generatoare de la Honda de catre prieteni care au asa ceva, dar tot aman achizitionarea, tot din cauza pretului mare. Eventual as lua un model mai ieftin de la alt producator. Cred ca si intretinerea joaca un rol important, ce insa multi nu o fac. Fara intretinere probabil o sa apara tot fel de probleme de functionare si defecte. Neavand legatura cu generatoare, la fel mai aud de la diferite persoane si ca boilerele electrice tin doar 5 ani dupa care incep sa picure, dar cand ii intreb ca in acei cativa ani de cate ori au schimbat anodul de magneziu, ma intrea
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.Terms of Use si Guidelines