Jump to content
ELFORUM - Forumul Electronistilor

yokoono

Membru activ
  • Content Count

    1,128
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

87 Se poate si mai bine

About yokoono

  • Rank
    Membru avansat
  • Birthday 04/27/1951

Profile Information

  • Locatie
    Bucuresti

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. 1. Acea tensiune este permanenta 2. Iese din convertorul dc-dc si alimenteaza panelul 3. Daca fara panglicile catre panel tensiunea exista se poate considera ca este ok. 4. Daca la conectarea unei panglici tensiunea "moare" (la cealalta este ok) pe acea panglica este un consum prea mare 5. Lasi acea panglica scoasa 6. Cauti pe partea defecta un punct care sa fie comun cu bara VGH (30V) si lipesti acolo plusul de la o sursa externa reglabila si de preferinta de curent cat mai mare 7. Cresti usor tensiunea urmarind care componenta se incinge 8. Nu depasesti 30v 9. Mai mult de atat nu ma pricep sa explic.
  2. Puse in paralel pentru disipatie termica, rezistenta directa mica. Si este mai ieftin decat sa pui un radiator de aluminiu. In sursele atx, pe railul de 5v, erau puse condensatoare de 10v. Apoi le-au scos si au pus de 6,3v. M-am tot intrebat de ce. Ce economie faci de la un cond de 10 la unul de 6,3 ?. Nu este chestia de economie. Conzii de 6,3 se umflau cand sursa iesea din garantie. Parca au calculat. Si asa cumperi alta.
  3. Da. Acolo este ceva in scurt sau cu rezistenta mica si omoara tensiunea. Eu am lasat partea proasta fara panglica si in loc de VGH am conectat o sursa externa reglabila. Am crescut usor tensiunea (nu mai mult de 30V) pana cand componenta defecta se incinge sau se arde definitiv. Asta in speranta ca este ceva pe placa dintre t-con si sticla. Daca este din ecran este nasoala rau.
  4. Este clar ca fara ambele panglici nu poti avea imagine. Tot ce trebuie stiut este cum este imaginea cu o panglica conectata, si cu cealalta, pe rand. Si cauti punctul de masura VGH si vezi daca tensiunea ramane cand conectezi panglicile. Pe rand. Daca faci ce spune si daca se poate repara, Costica te rezolva.
  5. Dar t-conul se alimenteaza ?.
  6. Aici este ultimul soft de la producator. Vezi si procedura. https://www.philips.ro/c-p/55PUS6523_12/6500-series-smart-tv-led-4k-uhd-ultrasubtire/support
  7. Philips 55pu36623 Asta nu s-a fabricat inca. Cum ati facut actualizarea, prin lan, cu stick ?.
  8. Cu astfel de modificari se ocupa colegul si prietenul (nu pentru toti) nostru Costica LCD. Din pacate a preferat sa se retraga. Ii respectam dorinta. Trebuie sa fie cineva pe forum ca sa continuie ce a inceput el. L.E. Aveti aici o modificare la subtitrare. Am facut o comparatie cu ce se modifica la subtitrare pentru 17mb82s. Nu garantez ca am procedat corect. Poate trebuie modificat ceva in HEX dar acolo nu-mi bag urechile. Dar cum tot va asumati riscuri merita incercat. Nu poate strica decat ceva la subtitrare. Pastrati insa bine fisierele salvate ca sa puteti reveni la starea initiala. https://files.fm/u/65wrakfx
  9. Regret, l-am inchis. Dioda este la marginea din stanga, cu placutele spre tine. Pe ele majoritatea pieselor sunt rezistente si condensatoare. Rezistenta pe VGH, fata de masa, era in jur de 2k. La fel ca pe placuta buna. Am banuit dioda dar eram in dubiu daca nu cumva se strica in tensiune, asa ca nu am masurat-o la rece.
  10. Rezolvat. Pe railul VGH, catre masa, este pusa o dioda. O fi zenner, ultrarapida sau altceva, nu stiu, nu prea am gasit ceva concludent pe net. Scrie pe ea CR4I. Am alimentat partea proasta dintr-o sursa externa reglabila. Pe la 24 de volti dioda a pocnit si s-a pus in scurt. Ea era vinovata. Nu am pus nimic in locul ei deoarece, dupa montaj, are inca una de pe partea buna si care se pune in paralel cu ea. Ma mai gandesc daca sa-i pun una ultrarapida. Dioda este D113 iar placutele sunt SHARP K5439TP
  11. 3N956A. Atat am putut distinge. Mai este ceva in fata. Sa nu-mi spuneti ca eu, la 68 de ani, vad mai bine decat voi.
  12. Salveaza profilul din tv pe stick, posteaza-l si roaga un coleg (care se pricepe) sa-l modifice corespunzator. Daca nu stiti cum se procedeaza o mica lectura aici va poate lamuri https://www.elforum.info/topic/136160-profile-vestel-lcd-de-reparare-17mbxx/
  13. Este dintr-un samsung de 32. Lipsa imagine. Leduri aprinse. Are t-con RUNTK5351TP. Din el pleaca 2 panglici catre 2 drivere superioare complet separate si de la fiecare 4 panglici catre sticla. Tensiune pe t-con 12v. Lipsa VGL si VGH. La desfacerea panglicii din stanga (privire din spate cu panglicile catre depanator) apar vgh si vgl si jumatate din imagine. La decuplare panglica din dreapta si lasata panglica din stanga dispare vgh si vgl si imagine ioc. Scurt perfect nu este pe aceasta parte de ecran. Nu are componente active. Nu pare a fi nici un cond in scurt. Am izolat cu putin scoci panglica la pinii vgl si vgh. Apare imagine dar din ce in ce mai intunecata spre marginea ecranului, spre dreapta, privit normal. Nu am dat jos panelul sa vad daca are "urechi". Inrebarea este daca se mai poate face. Astept cu nerabdare un raspuns de la CosticaLCD. VGH= 35V VGL= -6V L.E. L-am desfacut si are 8 "urechi": 4 pe stanga si 4 pe dreapta.
  14. Cred ca stii procedura cu tasta ok apasata. Clasicul kit de reparare pentru 17mb82s https://files.fm/u/vwdy6byf
  15. Pentru inceput verificati calitatea semnalului. Puteti folosi, pentru proba, alt televizor despre care stiti ca este perfect functional.
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.