Jump to content
ELFORUM - Forumul electronistilor

dorinromeo

Membru Activ
  • Posts

    192
  • Joined

  • Last visited

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

dorinromeo's Achievements

Community Regular

Community Regular (8/14)

  • First Post
  • Collaborator
  • Conversation Starter
  • Reacting Well
  • Week One Done

Recent Badges

  1. Am înțeles. Mulțumesc mult pentru ajutor și pentru răbdare.
  2. Deci cel mai simplu am nevoie de un comutator cu ramanere (probabil rotativ) cu pozitiile 1-2 unde poziția 1 (run) este legată la X1 și grd și poziția 2 (stop) la X2 și grd (comun). Când 1 e închis, 2 e deschis, și invers. Am nevoie și de un punct 0 intermediar, unde amândouă comenzile să fie nule? Comutatorul sa suporte 380v?
  3. Cred că acest buton dă semnalul de pornire/oprire, după care revine in poziția 0. Sau am nevoie de buton care rămâne circuit închis până la apăsarea celei de-a doua poziții, moment în care deschide primul circuit și inchide al doilea care rămâne închis. Nu știu cum să mă explic mai bine, aceste lămuriri sunt pt că să înțeleg eu situația exactă, nu pentru a supăra pe cineva cu insistenta mea. Mulțumesc pentru răbdare.
  4. Mulțumesc pentru răspuns. Să înțeleg că pot monta un buton separat de tip push, cu revenire, doar că cu două contacte separate, unul pt pornire legat la X1 și grd, al doilea pt oprire legat la X2 și grd, grd fiind comun, și din setările convertizorului activez varianta P0.02 cu valoarea 1 (terminal control)? Așa ceva?
  5. Bună ziua, in sfârșit am primit convertizorul de frecvență comandat in China, am ales să îl iau direct pentru că este mult mai ieftin, 350 lei cu transport inclus. L-am montat la mașină și funcționează impecabil, mașina taie fără efort orice grosime de material. Dar bineînțeles că mai am o problema pe care incerc să o rezolv și vă rog să mă ajutați. In aceasta configurație, comanda pentru oprit/ pornit motorul mașinii se face de pe panoul convertizorului. Motorul are din fabricație un întrerupător pentru cele două turații respectiv 1-O-2. De la acest întrerupător, acum pot selecta doar turația, fără să pot porni motorul mașinii. Pot să setez convertizorul pentru a putea porni/opri mașina din întrerupătorul original? Sau, dacă este nevoie să instalez un întrerupător suplimentar on/off pe panoul mașinii, legat direct la convertizor. Modelul convertizorului este HE200-T3S-2R2G
  6. Mă scuzați că nu am fost explicit la pozele postate. In prima, cea cu eticheta este un vfd și în următoarele două este al doilea. Diferența este prețul, cam 150 lei. Sunt ok amândouă?
  7. Bună ziua, ați avut dreptate, învârte dar nu are putere. Revin după o pauză în care la început am incercat să îl folosesc cu convertizorul yl 600, fără succes, o pânză ruptă, deci cheltuieli și dezamăgire, am vândut convertizorul. Acum doresc să mai fac o încercare și am recitit ceea ce mi-ați recomandat să încerc, anume, cu un vfr 1x230-3x380. Am găsit vre-o doua modele pe OLX și v-as ruga să îmi spuneți care dintre acestea este potrivit pt motorul mașinii de tăiat metal. Adaug și poza cu specificațiile motorului, vă rog să vă uitați peste ele. Mulțumesc mult.
  8. Bună ziua, îmi spuneți vă rog cum se numește montajul electronic pt controlul iluminării fibrei optice și unde îl pot găsi (de cumpărat gata facut sau o schemă electronică să îl confecționez) Mulțumesc. https://vm.tiktok.com/ZGe6t6HPW/
  9. Și apropo, mulțumesc pt ajutor, am reușit să ridic turația motorului prin modificarea parametrului de frecvență cu care a venit presetati convertizorul. Acum pot seta turația in funcție de specificațiile discului de taiere. Rămâne de văzut dacă are suficientă putere, dar asta când primesc discul comandat. Mulțumesc încă o dată pentru ajutor. Revin cu video, curând.
  10. Vă rog să îmi răspundeți la o întrebare oarecum off-topic. Se poate reascuti discul hss Dmo5 care are o anumită formă a danturii? E greșit să mă gândesc la faptul că prin reascutire se distruge forma dintelui și pelicula specială cu care este acoperit?
  11. Am comandat un disc de debitat, va veni zilele următoare și voi putea incerca puterea de debitare, la propriu. Dar, vizibil turația este mai redusă comparativ cu sculele din videoclipurile postate. Asta aș dori să rezolv cu prioritate.
  12. Probabil că puterea o dă reductorul mașinii. Voi incerca sa modific parametrul de frecvență, am nevoie doar de putina viteză în plus.
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.Terms of Use si Guidelines