Jump to content
ELFORUM - Forumul electronistilor

pensionarul

Membru
  • Posts

    97
  • Joined

  • Last visited

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

pensionarul's Achievements

Enthusiast

Enthusiast (6/14)

  • First Post
  • Collaborator
  • Reacting Well
  • Week One Done
  • One Month Later

Recent Badges

  1. Îmi cer scuze pentru întârzierea cu un răspuns. Vreau să mulțumesc dlui validae pentru informațiile date în decembrie 2023. Ce am mai făcut… recent am reluat investigațiile la mașină, nu am reușit să mă lămuresc unde este legat condensatorul.Raman la convingerea ca este legat la pompa de cerere a presiunii. Ieri am schimbat acel condensator și surpriza a fost plăcută.A început să funcționeze…. Nu la parametrii anteriori dar funcționează.Multumesc mult celor care s-au implicat. A scăpat deocamdată de “programul rabla”. Parametrii… la pornirea programului în care este implicată această pompă se aude destul de “ enervant” un bâzâit, o atingere a unei palete a pompei a unui obstacol…fir, obiect, un rest de mizerie, un plastic … nu stiu cum sa demontez sa ajung la paletele / rotorul turbinei.Daca desfac și nu reușesc sa refac etanșarea. Finalul procesului de spălare este bun, cu strălucirea “curățeniei”. Asta este rezultatul până în prezent.Mai studiez dezmembrarea.Am pus poza cu motorul la intervenția trecută. Numai bine!
  2. Valoarea cred ca este de 4mF Dstra ce credeti Încercând să-l măsor în circuit pe microfarazi-0 dar pe rezistența 9,4 omi
  3. Am să - l măsor dar am să încerc sa alimentez direct motorul voi mai analiza firele.Sunt cam subțiri cred de 1,5
  4. Cu greu am depistat-o.Interventia a trebuit făcută prin partea inferioară a mașinii.Va atașez cum arată tot ansamblu cu pompa de evacuare.Observ ca are 3 fire care duc și la un electrolitic de pornire probabil. O să încerc experiența dstra. Nu acceptă fișierul fiind mai mare de 1,95MB.Sa vad cum în micșorează și am să -l atașez. Numai bune
  5. Deci verific toate bujiile deodată.Cu toate ca le-am schimbat recent.S-ar putea ca și bobina să facă necazuri
  6. Multumesc!Inseamna ca la mine daca nu vrea să pornească sunt cel puțin 2 defectă sau nu “scânteiază “
  7. Am înțeles.Multumesc pentru lămuriri. De verificat scânteia ca la Dacie evident ca stiu.Vectra C are după cum știți o bobină care are cuplaj în interior, pentru fiecare bujie. Dacă vreun injector ar avea vreo problemă…ar trebui să pornească în 3 pistoane? Ar fii bine dacă ECU ar avea rugină, contact imperfect. Cu prima ocazie voi verifica. Numai bine!
  8. Mulțumesc mult pentru cele două răspunsuri prompte și documentate.Urmeaza să pun în aplicare cele recomandate.Mentionez ca am pus Opcomul și ceea ce îmi “spunea” consider ca exista o legătură cu ECU. Cum verific daca am scânteie?! Bujii schimbate, bobina schimbata, nu am umblat la injectoare.Pompa introduce benzina.Nu stiu presiunea… Daca ar fii returul înfundat poate fii o cauză a ne pornirii.Aseara am ținut mai mult demarorul și parcă pentru 2secunde pornise. O fii și contactul cu probleme?! Multumesc!
  9. Mulțumesc pentru promptitudinea răspunsului dar și pentru indicații. Să văd unde este dispusă în mașină.
  10. Sărbători cu sănătate,bucurii și împliniri! Cum se schimbă ECU?cu unul de la dezmembrări? Am o Vectra C/2002 pe benzină și nu mai vrea să pornească. Schimbat debitmetru, bujiile, filtrul de aer, de combustibil, bobina de aprindere, curățat clapeta și egr.Degeaba.Testul cu opcom P0170 amestec bogat .Nu am depistat pe unde ar trage aer fals… Nu pot desface sonda labda 1…. Multumesc!
  11. Sărbători cu bucurii și împliniri! Revin după ani de absență tot pentru mașină de spălat vase care refuză să mai spele.Data trecută cu ajutorul d.stra am salvat-o.Acum primește apă dar în debit parcă mai mic, o încălzește, o evacuează însă nu spală.La cuplarea programului se aude și se menține un bâzâit.Nu circulă apa. Cum ajung la pompa care crează presiunea?!Poate este înfundat circuitul?Ce să verific și unde?Asta s-a întâmplat după o curățare. Să fi montat ceva greșit?Astept sfaturile dstra ca să o salvez de la “rabla”. Multumesc!
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.Terms of Use si Guidelines