Jump to content
ELFORUM - Forumul Electronistilor

catax4u

Membru activ
  • Content Count

    202
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About catax4u

  • Rank
    Membru

Profile Information

  • Locatie
    Draganesti-Olt

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Se aude ca un "irait" cand trebuie sa strangi sau sa desurubezi la sarcina mai mare.
  2. Salut. Am o filetanta Skill de 18 V si a inceput sa scoata un zgomot atunci cand "da de greu". Banuiala mea este ori acel reductor dintre motor si mandrina ori daca are perii colectoare, astea sa fie tocite, uzate. Nu am desfacut-o, nu stiu daca are rost, dar voiam sa intreb daca filetantele astea au perii colectoare care se pot schimba? Si daca se mai gasesc perii colectoare pt ele?
  3. In acel fisier pe care l-am pus aici zice sa verifici tensiunea bateriei, daca dupa ce pornesti masina tensiunea este cea normala de peste 13 V pui interfata si daca in continuare iti da "Short to ground" verifica rezistenta intre pinul 7 si pinul 4 sau 5(care reprezinta -12 V) la mufa masinii, daca da continuitate calculatorul masinii are linia de comunicare in scurt(K1 sau K2 sau amandoua, depinde la care dintre ele iti da mesajul ala "Short to ground" sau la amandoua ).
  4. Salut. Am si eu interfata asta. Daca ar fi ok ledul trebuie sa se schimbe in verde. O mica documentatie am atasat aici, poate te ajuta. O intrebare am in legatura cu resetarea intervalului de service. Se conecteaza la modul dar cand vreau sa schimb valorile gen nr de km, nr de zile sau resetare ESI imi da un mesaj in care zice: "acest modul apare ca fiind neinitializat, pot fi necesare coduri wsc.... " si dai click pe "da pt a adopta valorile de baza din modul", " nu" pt altceva nu mai retin si "cancel". Masina e Octavia din 2010. La valoare actuala apare acolo " Reset" si eu aleg valoare noua tot "Reset". Am schimbat recent uleiul si nu sunt convins ca au resetat si intervalul, de-asta tot incerc eu sa resetez. Atentie!!Citeste inainte de utilizare!!.docx
  5. De acord cu tine. Dar, in cazul meu, a mai carait cand masina era oprita pe loc in garaj si voiam sa ies cu spatele. E normal sa caraie cand se misca roata si incerci sa bagi in marsarier.
  6. Așa zic și eu, ceva se învârte acolo și când introduc eu in marșarier practic intercalez ceva acolo și cârâie. Imediat ce încerc a doua oară nu mai cârâie pt că am oprit mișcarea din cutie și intră imediat în marșarier. De asta cred că are momente când nu debraiaza complet mai ales la rece dimineață cu mașina pe loc nemișcată. Sau ar mai fi o varianta partea de selector din cutie, ceva bucși sau știu ce mărunțișuri pe acolo mai uzate, dar în cazul asta nu ar trebuii sa cârâie de fiecare data când folosesc marșarierul? Oricum. Din ce îmi aduc aminte după ce am auzit un zgomot ca un scrâșnit oarecum când am băgat în marșarier la 3-4 zile a început să mai cârâie uneori. De atunci de când am băgat "ca Gheorghe" cred că au apărut simptomele astea.
  7. Am mai auzit varianta asta cu selectatul unei trepte sincronizate inainte de marsarier, insa in momentul cand apesi ambreiajul ar trebui ca, cutia, sa fie complet separata de motor, sa nu mai fie "invartita" sa zic asa, cu toate ca nu e corect. Eu pana acum cateva luni nu am avut problema asta si crede-ma ca am introdus in marsarier fara sa tin cont de variantele specificate de altii, sa bagi intr-o treapta sincronizata inainte sau alte idei, cel mult nu voia sa intre, simteai ca se opune ceva la schimbator, bagai treapta 1 si apoi intra usor, dar nu a carait. Inclin sa cred ca nu debraiaza complet tot timpul si d-aia ramane putin cuplata cutia, se invart pinioane si automat caraie cand incerci manevra de marsarier, mai ales ca nu e sincronizat marsarierul.
  8. Salut. Revin cu subiectul asta. A mai descoperit cineva vreo cauza dintre cei care mai au problema asta la mașină? Eu pot sa spun că a fost mai rar la mine, i-am găsit un dichis la poziția schimbătorului, nu mai țin apăsat tot timpul, doar la început și apoi o las sa intre cutia natural in marșarier. Nu a mai cârâit des și când a cârâit a făcut mai puțin. Însă este o problema in continuare. Am întrebat și la reprezentanta și mi-au zis sa verifice pompa de ambreiaj să vadă dacă nu cumva uneori nu face presiune suficientă și logic că nu debraiaza complet. La mine se întâmplă cel mai des dimineață când vreau sa ies cu spatele. Daca a cârâit la prima incercare la a doua intra că unsă in marșarier.
  9. Și dacă ar fi chestia cu pilitura nu ar cârâi și la alte trepte?
  10. Treaba cu dubla debraiere am incercat-o eu azi. Si ca sa vezi, tocmai atunci a carait. Dupa am mai facut manevre si n-a mai carait deloc, a intrat usor.
  11. Salut. E ciudat, nici a mea nu face mereu. Pana de curand nu a facut asa. E posibil sa fie ceva si pe la selector? Am mai cautat pe net despre treaba asta si cineva a fost la un moment dat la Skoda la reprezentanta la Craiova pt problema asta, masina fiind in garantie, si pana la urma au remediat acolo, cauza fiind selectorul care lovea in ceva din ce spunea persoana respectiva. Altfel, toate treptele la mine merg usor, inclusiv marsarierul dor ca uneori caraie si nu-mi dau seama de ce. Si nu ma gandesc ca gresesc eu ca nu apas eu suficient ambreiajul sau nu o las putin pana sa introduc in marsarier sau nu opresc masina pe loc cand bag in R pt ca deja azi s-a intamplat din nou si chiar nu am gresit eu ceva.
  12. Salut. Am o curiozitate. Poate s-a mai intamplat si altora. Cutie 6 trepte de pe 1.4 tsi 122 cp. Uneori , de vreo 3 ori pana acum si cred ca se va repeta, scoasa din viteze, introduc in marsarier direct si mai apare un carait nu foarte pronuntat de parca nu s-ar alinia niste pinioane. Scot imediat, incerc iarasi si intra usor in marsarier. De ce oare apare acel carait? Ambreiajul a fost schimbat deoarece avea momente cand se mai bloca in marsarier si a disparut problema asta. Nu stiu daca are vreo relevanta, de cand am schimbat cauciucurile de vara, presiunea in roti a fost cam mica, o roata a fost mai dezumflata, azi am rezolvat-o era intepata si pierdea lent, e posibil sa influenteze in vreun fel pozitia cutiei de viteze ca sa apara acel carait?
  13. Am intrebat ca sa nu cumpar degeaba memoria si apoi sa nu mearga, am gasit 8 Gb de DDR4 dar la frecventa de 2400 MHz.
  14. Am scos placuta ram a laptop-ului de 4 Gb si arata asa.: https://uploadimage.ro/1DT0/IMG_20181108_172814.jpg Inclin sa cred are frecventa de 2400 MHz dar everestul zice ca maximul suportat de placa de baza este de 2133 MHz.
  15. Salut. Vreau sa mai adaug o placuta de ram-i la laptop. Trebuie sa fie ddr4. Frecventa suportata conform cu ce spune programul Everest este de 2133 mhz. Daca mai pun o placuta de 8 gb ram de 2400 mhz este in regula? O accepta placa de baza?
×
×
  • Create New...