Jump to content
ELFORUM - Forumul electronistilor

Elison

Membru activ
  • Content Count

    349
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

35 Se poate si mai bine

About Elison

  • Rank
    Membru

Profile Information

  • Locatie
    :

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Conform schemei prezentate, grila 2 trebuie legata la anod (strap pini 5 si 6), iar grila 3 este legata intern la catod.
  2. Azi am primit coletul. Comunicarea a fost excelenta, pretul foarte bun, expedierea rapida, produsele ca în descriere, nimic de reproșat. Multumesc pentru bonus.
  3. Oscilatorul este configurat intern pe 8Mhz.
  4. Salut, vreau sa cumpar toate cele 81 buc. PIC16F1788. .
  5. Corect numai daca pinBT1 este configurat ca pin de intrare. Un alt mod de activare pull-up poate fi acesta: pinMode(2,INPUT_PULLUP); in cazul in care butonul este pe pinul 2
  6. Da, trebuie activate cele interne sau montate altele externe. Fara aceste rezistente starea pinului este incerta. Daca nu vreti sa activati rezistentele interne, nu trebuie sa scrieti nimic legat de acestea atunci cand se face configurarea atmega 328.
  7. http://www.mediafire.com/file/c6lry0c6rh5g0vt/Radio_ABC_1937.pdf/file
  8. http://www.mediafire.com/file/cca01chs1i6q84e/Tanarul_radioamator_Borisov_1953.pdf/file http://yo3kxl.netxpert.ro/index.php?option=com_jdownloads&Itemid=0&view=viewdownload&catid=4&cid=12
  9. In revista Tehnium nr.3 din 1973 gasiti o schema a radioreceptorului Darclee care are redresare cu tubul EZ80. Dupa redresare, tensiunea in anodul tubului EL84 este de 275V, iar in grila doi 245V.
  10. Caiet_de_Reparatie_DARCLEE_4;DARCLEE_5_.pdf
  11. Adaptarea masinilor de produs tigarete pentru umplerea tubului de cartus este imposibila. Niciodata nu a fost posibil asa ceva. Cele mai performante masini de fabricat tigari au o viteza de 20000 tigarete pe minut, cele mai putin performante au viteza de 10000 tigarete/min, iar cele mai vechi 8000. Desigur viteza este reglabila, dar modul de proiectare al acestor masini nu permite alimentarea masinii cu explozibil in loc de tutun. Transportul tutunului catre masini se face intr-un anumit fel, cu anumite viteze bine controlate si tot exista risc de incendiu datorita frecarii dintre tutun si peretii tuburilor de transport. Pe masini exista polizoare care ascut cutite si merg aproape tot timpul. In timpul ascutirii se produc multe scantei, care nu prea se impaca cu materiale explozibile. Exista mai multi fabricanti de masini(Hauni,GD,Focke,ITM, etc) dar principiul de functionare este aproape identic la toate masinile, deci niciuna nu ar putea fi modificata sa produca tuburi de cartus. Pe de alta parte muncitorii din aceste fabricii sunt instruiti doar pentru fabricarea tigaretelor. Daca ar fi fost posibila aceasta transformare, toti oamenii din aceasta industrie ar fi trebuit sa fie instruiti si pentru fabricarea de armament.
  12. Aici este cartea albastra
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.Terms of Use si Guidelines