Jump to content
ELFORUM - Forumul electronistilor

riderinblack_tm

Membru activ
  • Content Count

    1,847
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

76 Se poate si mai bine

About riderinblack_tm

  • Rank
    Incepator

Profile Information

  • Locatie
    Kassel-DE

Recent Profile Visitors

976 profile views
  1. E vorba de UTB U650? In acest caz am eu schema electrica, daca nu e vreo problema o pot posta aici. Numai ca pe schema releul de semnalizare are numai 4 pini...
  2. Output testul din VCDS banuisec ca l-ai facut inainte de a aparea problema. Dar poti sa mai faci un test: mergi cu masina si cu diagnoza conectata (cu tot cu laptop) si dupa ce apare problema la bord te opresti in prima parcare si mai dai un output test sa vezi cum se comporta atunci. O alta varianta ar fi schimbarea instrument clusterului (pentru teste si daca ai de unde lua unul echivalent) dar asta implica si imperecherea cu ecu-ul masinii, altfel nu va merge.
  3. Da jos clusterul si refa toate lipiturile. Abia dupa te poti gandi la mufe (eu nu le-as suspecta inca).
  4. Cauta o masina din lista aceea si faci doar un test la interfata, nu e nevoie sa faci o scanare. Asa te vei lamuri daca si CAN-ul merge pe interfata ta. Eu zic ca merge dar pana la proba contrarie raman doar vorbe...
  5. Foloseste originala (OE), Contitech sau Gates.
  6. Citeste aici: https://www.ross-tech.com/vcds/canbus.php , poate te lamureste cu ceva. Eu cred ca nu ai CAN pe masina, doar K-Line.
  7. Exista sketch care seteaza ora din computer in DS3231.
  8. Cod CDI: MALAGUTI 02403200. Eu zic ca CDI-ul este de vina.
  9. Kituri de NextGen gasesti pe gpszone punct ro.
  10. Incearca si Igo NextGen. Merge perfect pe android.
  11. Teoretic nu pateste nimic, practic nu poate sti nimeni ce se poate intampla cand folosesti tot felul de orezarii...
  12. Aia este o jucarie nu o interfata de diagnoza in care sa te poti baza... Pentru a o testa e simplu, incearca sa faci cateva diagnoze pe auto din marci diferite si ani diferiti.
  13. Nu e un senzor este un switch simplu care se poate schimba. dar e posibil sa gasesti si lipituri reci la el, deci nu e nevoie de inlocuire. La Passat se foloseste switchul V4NCT7 de la Saia-Burgess. E posibil ca si la Polo sa fie acelasi switch. Eu le-am cumparat de pe adelaida.ro,oricum banuiesc ca se gasesc si pe alte siteuri.
  14. Tare cred ca este pozitionat in mecanismul de inchidere (broasca), nu sunt insa sigur 100%.
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.Terms of Use si Guidelines