Jump to content
ELFORUM - Forumul Electronistilor

riderinblack_tm

Membru activ
  • Content Count

    1,927
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

76 Se poate si mai bine

About riderinblack_tm

  • Rank
    Incepator

Profile Information

  • Locatie
    Kassel-DE

Recent Profile Visitors

924 profile views
  1. Kituri de NextGen gasesti pe gpszone punct ro.
  2. Incearca si Igo NextGen. Merge perfect pe android.
  3. Teoretic nu pateste nimic, practic nu poate sti nimeni ce se poate intampla cand folosesti tot felul de orezarii...
  4. Aia este o jucarie nu o interfata de diagnoza in care sa te poti baza... Pentru a o testa e simplu, incearca sa faci cateva diagnoze pe auto din marci diferite si ani diferiti.
  5. Nu e un senzor este un switch simplu care se poate schimba. dar e posibil sa gasesti si lipituri reci la el, deci nu e nevoie de inlocuire. La Passat se foloseste switchul V4NCT7 de la Saia-Burgess. E posibil ca si la Polo sa fie acelasi switch. Eu le-am cumparat de pe adelaida.ro,oricum banuiesc ca se gasesc si pe alte siteuri.
  6. Tare cred ca este pozitionat in mecanismul de inchidere (broasca), nu sunt insa sigur 100%.
  7. Pentru sasiu merge si un aparat cu electrod daca ai sudor bun. Pentru caroserie ai nevoie de MIG-MAG cu sarma flux (fara gaz).
  8. Platina gasesti la daciile vechi, atv-ul are CDI... pe ala l-as schimba primul.
  9. Ok, da-mi o adresa de mail pe privat.
  10. Ce interfata ai? Ca nu merge orice versiune.....
  11. Passat-ul merge scanat cu delphi-ul (testat pe B5 si B5.5), am scanat si altele dar prea multe nu poti face cu el asa cum poti face cu un VCDS la grupul vag sau un OP-COM la opeluri si altele dedicate. Softul folosit la testare a fost Delphi 2015.1 (sau ceva de genul asta).
  12. Eu as pune intrebarea: ce vrei sa faci cu ea? Daca vrei sa o cumperi numai sa faci diagnoza la masina (masinile) detinute de tine ar fi o treaba dar trebuie sa sti ca interfata nu te va ajuta prea mult in cazul unor anumitor marci. De ex. pentru grupul vag mai bine cumperi un vagcom, pentru opeluri un opcom si tot asa. Cu delphi poti citi doar anumite componente (ecu, airbag, abs etc) la majoritatea masinilor de minim 3 ani vechime (pana intr-un an de fabricatie, e logic ca nu vei putea face diagnoza la un auto din 2018 cu soft de 2015....), poti vedea unele coduri de eroare, le poti sterge si cam atat, alte optiuni nu prea mai sunt.
  13. Piesele auto se cumpara la recomandarea mecanicului.... Iar cei de la dezembrari e logic sa zica (virgula) ca ar merge pentru a-si vinde marfurile.
  14. Can clip-ul este pentru masinile din gama Dacia/Renault, pentru grupul VAG ai nevoie de VCDS.La masina ta iti faci treaba cu un VCDS de la 12.xx in sus, interfata care costa undeva la 150 de lei (cam o masa la restaurant). ECU-ul de GPL nu cloneaza absolut nimic de la masina ta. Iar pana a te apuca de diagnosticarea gazului urmeaza sfatul colegului Sharky si asigura-te ca motorul functioneaza in parametrii corecti doar pe benzina.
  15. Nu trebuia sa cumperi senzori daca nu esti 100% sigur ca cei de pe masina sunt defecti/decalibrati. Dar acum daca ai facut-o... asta e, tii vechiul MAF pentru zile negre. Pana la gaz eu zic sa intri cu diagnoza (banuiesc ca vorbim despre un VCDS in acest caz) pe masina, te bagi la ecu si intri la "measuring blocks" (daca nu ma insel). Acolo vei putea citi toti parametrii senzorilor. Tot acolo se afiseaza si ce valori asteapta ECU-ul masinii de la acei senzori la o functionare corecta. Vezi ce parametri primesti de la senzorul de temperatura a motorului, de la senzorii lambda (ar trebui sa fie 2 pe masina). Eventual da-ne si codul de motor sa ne mai dam cu parerea....
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.