Jump to content
ELFORUM - Forumul electronistilor

The_Reaper

Membru activ
  • Content Count

    473
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

20 Se poate si mai bine

2 Followers

About The_Reaper

  • Rank
    Consumator de curent
  • Birthday 12/07/1988

Profile Information

  • Locatie
    Buzau

Recent Profile Visitors

618 profile views
  1. Buna ziua !

    Sunt in asteptarea coletului cu cele necesare din Bucuresti.N-am renuntat,acsta ii motivul de facto al mesajului meu.Va doresc  o zi buna si spor in toate

  2. Nu cred sa existe vreo varianta cu pinul 25 inactiv, toate schemele pe care le-am gasit folosesc toti pinii, la unele pinul 25 are alta functie. lipin_mega8.rar
  3. Am corectat pcb-ul rusului din arhiva de la cristi7521 , sper sa nu mai fie vreuna, cablajul as vrea sa-l fac la fabrica in china , acasa nu am posibilitatea sa il fac dublustrat.
  4. Nel65, felicitari pentru ceas , foarte frumos, si eu voiam sa fac unul dar m-a descurajat numarul mare de leduri. GeoMar, poate te ajuta proiectul de mai jos . 16f628-saat-termometre-projeleri.rar L.E. Am mai gasit unul: http://mdoga.ru/
  5. Am configurat dar tot nu vrea, influenteaza cumva pinul MCLR ca este lasat liber? L. E. Am dezactivat MCLR si a mers
  6. Am copiat codul in mikroc , l-am compilat pentru pic16f628a si pentru 16f628 , l-am incercat in proteus si functioneaza ok dar cand il pun in montajul fizic nu functioneaza cu nici unlul din pic-uri, merge doar cu un cod mai vechi de al meu.
  7. Cam greu fara osciloscop, si eu am o placa de telwin force 145 si are si partea de driver defecta.
  8. Imi da eroare la compilare.Am folosit mikroc
  9. Salutare, daca mai citeste cineva topicul, am si eu o intrebare. Am facut urmatorul joc de lumini, am mai modificat eu efectele si nu functioneaza cum trebuie programul, nu reia jocul numarul 1 se blocheaza la un efect si il ruleaza doar pe ala. Cum fac sa ruleze doar jocul numarul 1? #define BUTON RA0_bit #define INPUT 1 #define OUTPUT 0 #define APASAT 0 #define NR_JOCURI 4 unsigned int i = 0 ; //Timer0 //Prescaler 1:4; TMR0 Preload = 6; Actual Interrupt Time : 1 ms void InitTimer0(){ OPTION_REG = 0x81; TMR0 = 6; INTCON = 0xA0; } void init_sys(){ CMCON = 0x07; // To turn off comparators VREN_bit = 0; // Disable voltage reference TRISB = 0b00000000; // portul B este numai IESIRI PORTB = 0b00000000; // se porneste cu toti pinii port B in stare LOW TRISA0_bit = INPUT; // RA0 este intrare digitala - asigura-te ca ai un rezistor de pull-up connectat de pe pin catre VCC } void Interrupt(){ static unsigned char counter = 0; static unsigned char ultima_apasare_reala = 0; if (TMR0IF_bit){ TMR0IF_bit = 0; TMR0 = 6; // daca chiar si numai odata butonul nu este apasat atunci // ori avem bouncing ori butonul nu mai este apasat asadar in 'else' facem variabila counter = 0 if (BUTON == APASAT){ counter++; /* Daca var. counter ajunge la 10 atunci au trecut 10ms cu butonul apasat, deci suntem siguri ca avem o apasare reala */ if (counter >= 10){ counter = 0; if (ultima_apasare_reala == 0){ // i este un contor care numara circular la fiecare apasare reala pana la NR_JOCURI // daca NR_JOCURI este 4 ca in cazul curent atunci variabila i va lua valorile: 0,1,2,,3,0,1,2,3 samd if (i >= NR_JOCURI-1) i = 0; else i++; ultima_apasare_reala = 1; } } } else { counter = 0; ultima_apasare_reala = 0; } } } void joc_lumini_1(){ /* Aici vom avea definit jocul de lumini nr 0 */ int j; for (j = 0; j < 8; j++){ PORTB = (1 << j); delay_ms(50); } for (j = 7; j >= 0; j--){ PORTB = (1 << j); delay_ms(50); } PORTB = 0xCC; delay_ms(300); PORTB = 0x33; delay_ms(300); PORTB = 0x55; delay_ms(300); PORTB = 0xAA; delay_ms(300); PORTB = 0x55; delay_ms(300); PORTB = 0xAA; delay_ms(300); PORTB = 0xCC; delay_ms(300); PORTB = 0x33; delay_ms(300); for (j = 0; j < 8; j++){ PORTB = (1 << j); delay_ms(50); } for (j = 7; j >= 0; j--){ PORTB = (1 << j); delay_ms(50); } PORTB = 0xF0; delay_ms(500); PORTB = 0x0F; delay_ms(500); PORTB = 0x99; delay_ms(500); PORTB = 0x66; delay_ms(500); PORTB = 0x99; delay_ms(500); PORTB = 0x66; delay_ms(500); PORTB = 0x80; delay_ms(100); PORTB = 0xC0; delay_ms(100); PORTB = 0xE0; delay_ms(100); PORTB = 0xF0; delay_ms(100); PORTB = 0xF8; delay_ms(100); PORTB = 0xFC; delay_ms(100); PORTB = 0xFE; delay_ms(100); PORTB = 0xFF; delay_ms(100); for (j = 0; j < 8; j++){ PORTB = (1 << j); delay_ms(50); } for (j = 7; j >= 0; j--){ PORTB = (1 << j); delay_ms(50); } } void joc_lumini_2(){ /* Aici vom avea definit jocul de lumini nr 1 */ PORTB = 0x80; delay_ms(100); PORTB = 0xC0; delay_ms(100); PORTB = 0xE0; delay_ms(100); PORTB = 0xF0; delay_ms(100); PORTB = 0xF8; delay_ms(100); PORTB = 0xFC; delay_ms(100); PORTB = 0xFE; delay_ms(100); PORTB = 0xFF; delay_ms(100); } void joc_lumini_3(){ /* Aici vom avea definit jocul de lumini nr 2 */ int j; for (j = 0; j < 8; j++){ PORTB = (1 << j); delay_ms(50); } for (j = 7; j >= 0; j--){ PORTB = (1 << j); delay_ms(50); } for (j = 0; j < 8; j++){ PORTB = (1 << j); delay_ms(1000); } for (j = 7; j >= 0; j--){ PORTB = (1 << j); delay_ms(1000); } } void void joc_lumini_4() { /* Aici vom avea definit jocul de lumini nr 3 */ PORTB = 0x80; delay_ms(100); PORTB = 0xC0; delay_ms(100); PORTB = 0xE0; delay_ms(100); PORTB = 0xF0; delay_ms(100); PORTB = 0xF8; delay_ms(100); PORTB = 0xFC; delay_ms(100); PORTB = 0xFE; delay_ms(100); PORTB = 0xFF; delay_ms(100); } void main(){ init_sys(); InitTimer0(); // bucla infinita while (1) { switch (i){ case 0: joc_lumini_1(); break; case 1: joc_lumini_2(); break; case 2: joc_lumini_3(); break; case 3: joc_lumini_4(); break; } } }
  10. Salut, desigur.In arhiva este fisierul in Sprint Layout care contine mai multe modele de cablaj. .pcb.rar
  11. Eu l-am cositorit cu pistolul de lipit, a durat cam mult dar pe viitor o sa imi fac o pipa de cositor. P.S. Eu am luat litzwire de pe e-bay, a ajuns in 19 zile, cred ca o sa mai comand cativa metri luna viitoare sper..
  12. Walter, Seco, sunt foarte bune, cu preturi pe masura.
  13. Marian, dacă îți mai rămâne vreo placa, o iau eu.
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.Terms of Use si Guidelines