Jump to content
ELFORUM - Forumul electronistilor

viobio

Membru activ
  • Content Count

    6,323
  • Joined

  • Last visited

About viobio

  • Rank
    Nebun , imbecil , jigodie , psihopat .

Profile Fields

  • Location
    Walhalla

Recent Profile Visitors

3,779 profile views
  1. Le poți face pe ambele identice ca inductanța, din strângerea rolelor, dacă restul sunt identice între cele două trafuri. Eu toate trafurile le fac perechi înainte de a da drumu la electroni prin ele.
  2. Acum nu mai trage aproape nimeni cu Breneke, 90% din vânători au arme cu glonț, de diverse calibre.
  3. Mai sunt foarte puține mașini E3 în circulație.
  4. CGI este cu turbină, eu am avut cu compresor. CGI a fost o motorizare cu mari probleme, au fost vândute puține mașini cu motorizare CGI. Am scris eu greșit, la CGI este cu injecție directă, motorul cu compresor este MPI
  5. Marțea trecută pe Movilița Plină https://www.facebook.com/watch/?v=272686631161368 Urmează două partide de pescuit în Marea Roșie, sunt în aeroport acum, destinația finală.... Sharmelseikh, 10 zile de vacanță parcă până acum nu aș fi fost tot în vacanță.
  6. Este o întâmplare că a ajuns scrumbia până acolo, în general nici până la Borcea nu ajunge.
  7. Am clește pentru scos cârligele, chiar două, dar le folosesc doar când peștele înghite cârligul, adică foarte rar, cu momeala cu care pescuiesc.... În 90% din cazuri pestele este înțepat în buza de jos. Crapul poate înghiți cârligul doar când momeala este râmă sau buchet de viermuși, la așa ceva nu prea mai pescuiește nimeni, majoritatea bălților fiind infestate de somnul pitic american, care trage imediat la momeala vie.
  8. Așa este... MPI..... dar.... la ce cuplu are.... este la fel de mort ca cel GDI 136cp, bun pentru oraș sau să depășești cu treapta a III a... a IV a în traficul extraurban. Eu am Kia Sportage GT-line T-gdi AWD 6MT, mi-ar fi plăcut motorul de 2l turbo, benzină, 248cp, dar.... în Europa nu se vinde cu această motorizare.
  9. Hyundai și Kia folosesc aceleași motoare și transmisii, deci..... motorul de 1.6l este tot cu injecție directă de benzină, doar că are 123cp in loc de 136cp, puterea este micșorată din soft. 90% din motoarele pe benzină sunt cu injecție directă de benzină, de mulți ani! Am avut Mercedes-Benz CLK 200 Kompresor, motor M271 1.8l 184cp tot cu injecție directă, mașina din toamna lui 2019 este a unui moderator de pe acest forum, am avut BMW 330xi coupe...... tot injecție directă de benzină, Fiat 500 motor 0.9l doi cilindri 90cp.... tot injecție directă de benzină.
  10. Pestele nu simte durere și stres! Spitz folosesc doar la răpitor, la crap îl scot cu anumite mișcări, dacă trag de el cu Spitz..... risc să rup cârligul sau buza peștelui, oricum.... cel din clip a ajuns borș, asa că nu mai conta.
  11. Golful are frână electrică, Loganurile nu, fiind mai vechi, cred că decât ultimul model are frână electrică și auto hold, ca opțiuni.
  12. Toate motoarele cu capacități mici și putere sunt concepute pentru a avea un oarece consum de ulei, de asta sunt dotate cu filtru de particule. La motoarele mici segmenți nu sunt foarte fest pe cămășile cilindrilor, tocmai pentru a exista o peliculă generoasă de ulei care să nu ducă la o uzură prematură. Eu am câteva mașini cu motoare de la 0.9....1.6l, toate au un consum de 0,3...0,6l ulei între schimburi, nimic de speriat, oricum faza cu "nu consumă gram de ulei" este o prostie, orice motor are un anume consum de ulei. O mare problemă în România este calitatea uleiului și etichet
  13. Pe Kia Sportage GT-line AWD 6MT, am 1.6l 177cp 265Nm, vara trecută l-am făcut de 204cp 280Nm, trage de rupe de la 90 la 180km/h, de fiabilitatea motorului nu mă doare burta, la 100000km o mărit cu alt proprietar. Un motor depinde și cum îl întreții, mulți încă nu au habar la câți km să facă schimbul de ulei, merg doar după duma recomandata de producător, de exemplu la Kia zic să faci reviziile la 15000km sau un an. Ce nu știu mulți, una este să faci 15000km aproape numai în trafic urban, când datorită temperaturii înalte a uleiului.... acesta se face muci și alta să faci 15000km in
  14. Acum majoritatea mașinilor care au motoare pe benzină au și filtru de particule, pe Logan nu mai există motorizări diesel, mă refer la mașini noi. Bine punctat cu vibrațiile motoarelor in 3 cilindri, am un WV Golf cu motor de 1l 90cp, dacă ridici capota..... te amețește vibrația motorului, am și câteva Logan cu motoare de 1l și 0.9 l, motoarele Renault stau cuminți.... nu vibrează ca cel de pe WV, bine.... vibrații există dar nu le observi cu ochiul.
  15. La multe mașini frana electrică este opțiune, adică se plătește în plus, vine la pachet cu auto hold.
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.Terms of Use si Guidelines