Jump to content
ELFORUM - Forumul electronistilor

cristi_bv

Membru activ
  • Content Count

    65
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

3 Neutral

2 Followers

About cristi_bv

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Senzorul de detonatie este folosit la calculul avansului,practic este un microfon fixat pe blocul motor care "asculta" detonatiile.In functie de mai multi parametri,printre care si acest semnal ecu calculeaza avansul.Daca vrei poti sa deconectezi majoritatea senzorilor si motorul ar trebui sa functioneze ok,pt. masina in cauza trebuie sa lasi conectat senzorul de rpm,injectoarele si bobina de inductie.Nu o sa ai o turatie de relanti stabila fara mpp.
  2. Nu e nicio problema daca scoti debitmetrul in timp ce merge motorul,ecu va trece pe harta de avarie,folosind o valoare prestabilita.
  3. Este suficient de destept incat sa stie cand un semnal nu este ok.Ti-am spus pe prima pagina ca iti dau un ecu de proba daca vrei,pentru ce vrei sa cumperi unul?Calea pe care ai ales-o,cu schimbatul pieselor la nimereala, nu o sa te ajute prea mult.Cauta un prieten cu o diagnoza si posteaza aici valorile reale.Nu am vazut daca ai spus de ce ai desfacut motorul si daca facea asa inainte de reparatie.Eu as merge pe o axa cu came pusa gresit,nu cu mult,dar totusi nu e unde trebuie.
  4. Ce presiune vede ecu in admisie?Posteaza niste valori reale de pe diagnoza.O compresie ai masurat?Ecu este destul de simplu si fiabil,slabe sanse sa pice,dar daca vrei unul de test da-mi un mp.
  5. Terminal 30 este plus permanent iar terminal 15 este plus prin contact,vei avea nevoie de ambele ca sa il pornesti,dupa cum ti-a spus si colegul mai devreme.
  6. La cat de copt e ecu a fost suficient sa tragi mai tare de cablajul motorului si dus a fost.
  7. P0220-ecu defect,nu are treaba cu ce ai facut tu la airbag.vezi ce tensiuni ai pe pot clapeta 1&2.pt celelalte erori vezi furtune crapate pe la admisie.
  8. Calculatorul de z18xe(simtec75) nu are nevoie de adapare la clapeta,isi face singur adaptarea atunci cand variaza turatia.In 30sec-1min ar trebui sa se stabilizeze la 800rpm.ce erori ai pe motor?
  9. Fa o diagnoza si posteaza codurile de eroare.
  10. Corect,dar nu e foarte complicat.Pt.navi original ai nevoie de hmi(human machine interface), de silverbox(modulul radio) si display.Pt comunicare cu masina ai doar can in hmi si sw-can in radio.La sistemul original ai siguranta ca protocolul de comunicatie este ceea ce trebuie.
  11. Cel mai simplu scapi instaland navi original.Chinezariile sunt doar in teorie compatibile.Ai incercat macar sa o mufezi pe masina inainte sa o trimiti inapoi?
  12. Din pacate tot te inseamna schema de modul automotive e bine ascuns la fabricant si nu prea rasufla nimic.Ce problema are placa?Banuiesc ca este de pe un autocar.
  13. Nu are manual de instalare?"Cutiuta" neagra ar trebui sa se ocupe de interfatarea cu masina.Daca alimentarile coincid si pe masina si in adaptor poti incerca sa o mufezi sa vezi ce face.
  14. Pe mufa verde ai alimentari si difuzoarele,din cate vad ai difuzoare doar pe fata.Pe mufa gri ai un cablu ecranat cu 2 fire care se duce la microfon(indepartezi putin banda textila si il gasesti) si firul verde este SW-CAN.pe acest can se face comunicatia cu masina.o sa incerc sa iti gasesc si celelalte fire. P.s. negrul este masa
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.Terms of Use si Guidelines