Jump to content
ELFORUM - Forumul Electronistilor

en

Membru activ
  • Content Count

    455
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

8 Neutral

About en

  • Rank
    Membru

Profile Information

  • Locatie
    Craiova

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Poate ca te ajuta,carti foarte bune. https://www.olx.ro/oferta/dispozitive-pentru-masini-unelte-proiectare-si-constructie-ID https://www.olx.ro/oferta/probleme-de-mecanica-ID7I71J.html
  2. Posibil,ca cei care au montat ghidajul,pentru a usura procesul de centrare sa fi folosit aceste pene.O alta varianta ar fi compensarea abaterilor de la planeitate ale celor doua suprafete.Nu e un caz singular; si al meu are niste rondele de 5-6mm intre ghidaj si picior.
  3. @Balazs Andras Sa-l stapanesti sanatos si voios pana la adanci batraneti!! Ai facut o investitie buna, ce imi aminteste de 2011,cand si eu am facut acelasi lucru. E un strung bun,nici prost dar nici prea destept,nici frumos dar nici prea urat.E cam ce-i trebuie omului pe langa casa,fara prea mare cheltuiala.
  4. Cand am cumparat strungul(tot un SN320),l-am gasit montat pe niste covorase de cauciuc de 15mm,din banda transportoare. Mi s-a explicat ca fara ele vibratiile intregului,se simteau destul de bine.Dupa montarea covoraselor,vibratiile au devenit imperceptibile.
  5. Sa fii sanatos si sa te bucuri de el!! Din avion nu arata rau strungul. Este o regula nescrisa; daca nu lipseste tabela de avansuri si de viteze,inseamana ca pe strungul respectiv n-au trecut prea multe maini...rele si proaste. Universalul trebuie schimbat si nu carpit.Incet,incet o sa-l aduci la lumina.
  6. Una peste alta,e un strung bun cu conditia sa cunosti un minim din istoria lui. Una este sa fi fost montat pe un atelier mobil pentru interventii diverse,unde daca lucra sase,sapte ore pe an era mult si altceva este sa fi lucrat in regim de trei schimburi. Pe atelierele mobile multe au avut de suferit de la multe specimene care confundau strungul cu menghina sau cu bancul de lucru. Dar majoritatea au scapat cu un minim de daune. Si asa cum zicea @bcristian, vorbe de duh o sa tot folosesti pana il pui la punct,dupa care satisfactia e mare. Puncte slabe,ca parere personala: -pompa de ulei este in interior.Daca nu lucrezi mai mult timp,se dezamorseaza,amorsarea normala fiind teroare. Noroc ca am descoperit o metoda simpla de amorsare fara demontarea din spate si urmarire a ungerii normale. -interventia greoaie in caz de defectiune. -mecanismul de ungere al cutiei caruciorului,ineficient. In schimb,avantajele sunt mult mai multe. Bafta!!
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.