Sari la conținut
ELFORUM - Forumul electronistilor

frecventmetru - schema


Vizitator LastSpartan

Postări Recomandate

Vizitator LastSpartan

salut sunt un incepator care vrea sa se lanseze in radio.am nevoie de o schema de frecventmetru (full indicatii) care sa nu contina microcontrolere.nu conteaza cat de complicata e ...scala sa sa fie de la 01/10 pana la 30/50/100mhz vreau sa incep prin a construi telecomenzi si receptoare pe 27 de mhz cu mai multe canale ptr aeromodelism.stima!

Link spre comentariu
  • Răspunsuri 9
  • Creat
  • Ultimul Răspuns

În numerele 4/1980 şi 5/1986 ale revistei "Tehnium"veţi găsi abordarea detaliată a construcţiei unuifrecvenţmetru digital (0-500 MHz, respectiv 0-300 MHz).Cam nepotrivită cererea dvs. pe această secţiune, rugaţiun moderator să mute topicul acolo unde îi este locul şieventual să modifice şi titlul, "tăind" acea abundenţă desemne de exclamare fără rost. "S-a plictisit" până şi tasta"Shift", ca să nu mai zic de ochii celui care citeşte titlul.

Link spre comentariu
Vizitator LastSpartan

schema din 80 are un fel de tuburi in loc de afisaje zm1020 pe care nush de unde sa le iau , iar schema din 1986 are niste sn7490 pe care nu le gasesc pe internet,,,, in loc de sn7490 merge inlocuit cu cdb490?

Link spre comentariu
Vizitator LastSpartan

am decis ca am cele mai multe sanse sa incerc frecventmetru de la 0 la 300 varianta din 86 tehnium deci concluzia am nevoie de echivalente ptr urmatoarele integrate sn74s04n , microA 733 ,CBD 404 ,CBD490, SN74S00N,CBD442 CBD493 ,CBD 474,CBD495 ,CBD490E, si tranzistori bf 245csunt un electronist tanar care nu are acces la piese asa de vechi...

Link spre comentariu