Sari la conținut
ELFORUM - Forumul electronistilor

Sunt incepator.Ce sa fac?


Postări Recomandate

In primul rand, daca se considera ca acest subiect este neinteresant sau gresit postat rog un moderator sa il stearga/mute.

In primul rand, cand se cere ajutorul, un minim de informatie este necesar. Adica o descriere a problemei, cu detalii.Nu de genul "statia mea bazaie.Help". Nu folositi termeni tehnici daca nu ii intelegeti. Un cuvant gresit pus in fraza poate forma o idee gresita celorlalti despre defect si atunci toate sfaturile devin inutile. Sau daunatoare. In plus, din cateva fraza in care se descrie problema cei cu experienta isi dau seama cam la ce nivel sunt cunostintele celui care solicita ajutor. Atentie insa, o persoana care nu stie nici macar ce e aia o rezistenta nu va putea sa rezolve o problema de electronica doar din sfaturi. Multi vor sa invete cu adevarat si absorb ideile si sfaturile cu o viteza uimitoare. Astfel de persoane iti insufla placerea de a impartasi din cunostintele tale. Altii au vazut ieri un tranzistor si azi cauta scheme de amplificatoare de 500W.

Sunt useri consacrati pe acest forum ale caror sfaturi sunt mai mult decat pertinente, sunt lectii de electronica si acestia trebuiesc respectati si ascultati. Daca esti incepator acestia sunt profesorii tai, cauta-le posturile si invata. Numarul de mesaje ale fiecaruia poate fi un indicator asupra experientei acestora. Dar nu neaparat, pot fi useri cu 50 de mesaje dar "toba" de electronica. Doar ca sunt mai noi si nu avut timp sa acumuleze post-uri.

Electronica nu se invata in doua zile. Trebuie rabdare si munca. Si daca vreun "batran" te ia putin peste picior, intelege-l, experienta ii da dreptul sa fie putin cu nasul pe sus (exceptie fac cazurile in care incepatorul este jignit "pe fata").