Sari la conținut
ELFORUM - Forumul electronistilor

Bicicleta electrica


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 37
  • Creat
  • Ultimul Răspuns

Top autori în acest subiect

Top autori în acest subiect

Imagini postate

Probabil ca mai este o zona in care nu a desfacut - unde ma astept sa fie elementii, electronica de protectie si termistorii. Cred ca a desfacut partial si s-a oprit inainte de a ajunge la "bunatati".

Iata si bunatatile

Exista si termistor la interior si acea rigleta cu multe cabluri corespunzatoare celulelor.

Intrebarea ramine: cum se poate incarca acest acumulator avind in vedere ca acumulatorul se moteaza(fixeaza) intr-o mufa (priza) ce merge direct la modulul controler iar mufa pentru incarcare din fata bicicletei (postata mai sus) se duce tot in controler.

Sper ca m-am facut inteles. Daca nu revin cu lamuriri. Totul e sa nu disperam si daca putem da o mina de ajutor atunci ....

post-187840-0-76955100-1496849916_thumb.jpg

post-187840-0-20311900-1496849933_thumb.jpg

Link spre comentariu

Trebuie maximă atenție pentru acest tip de acumulatori, fiindcă se deteriorează foarte ușor dacă nu sunt încărcați cum trebuie, mai ales depășirea temperaturii și/sau tensiunii maxime de încărcare.Mai mult ca sigur că acumulatorul are un circuit propriu de protecție la supraîncărcare sau descărcare excesivă, sunt de obicei module compacte cu tranzistori MosFet și integrate dedicate. Dacă citeați articolul din link-ul dat de cristian2009, ați fi văzut că nu e chiar de joacă cu încărcarea acstui tip de acumulatori. Acolo se vede și cum arată un încărcător tipic. pentru astfel de baterii de acumulatori.

Link spre comentariu

NU asta a fost intentia. Am stat putin si m-am gindit. Am scos acumulatorul ,l-am demontat si am vazut ca are cotrolerul la interior.Pe carcasa acumulatorului am patru pini . Am masurat sa vad ce tensiune gasesc la cei patru pini. Am gasit 34v la pinii exteriori (ei fiind dispusi in linie), si am conectat o sursa , si cind am constatat ca nu mai consuma ,l-am decuplat.L-am pus la bicicleta si merge perfect.


Problema la mine era ca nu puteam incarca acumulatorul folosind mufa pe care am gasit-o in fata bicicletei.

Link spre comentariu

Daca electronica de balansare si protectie este deja inclusa in pachetul de baterii, atunci scapa ieftin, doar cu un redresor care furnizeaza tensiunea si curentul necesar incarcarii. Corect ?

Scuze, mai trebuie si un modul pt monitorizarea temperaturii.

 

Deci, cam asta s-a intamplat. La ce tensiune se opreste incarcarea ?

Editat de cristian2009
Link spre comentariu

Pana nu stii ce face controllerul risti foarte mult, ca un incendiu nu este gluma.

Nu cred ca in interiorul pachetului este inclusa deconectarea totala la scaderea curentului sub 0,1... 0,02C si exact acolo sunt parte din pericole.

Link spre comentariu

Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu

Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.

Creează un cont

Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!

Înregistrează un nou cont

Autentificare

Ai deja un cont? Autentifică-te aici.

Autentifică-te acum



×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Am plasat cookie-uri pe dispozitivul tău pentru a îmbunătății navigarea pe acest site. Poți modifica setările cookie, altfel considerăm că ești de acord să continui.Termeni de Utilizare si Ghidări