Jump to content

  • Log In with Google      Sign In   
  • Create Account

Photo

Zgomot la pornire motor (demaror defect)


  • Please log in to reply
8 replies to this topic

#1 OFFLINE   turcu_dan

turcu_dan

    Membru avansat

  • Membri
  • PipPipPipPip
  • 1,516 posts
  • Locatie:Mures

Posted 11 January 2017 - 02:40 PM

 
    Salutare, detin o Honda Civic sedan din 2008 care are momentan 36.000Km. La pornire face un zgomot, un carait metalic pe care l-am mai auzit la daciile vechi. Problema nu se repeta de fiecare data cand pornesc motorul. Daca masina e pornita dimineata, pe parcursul zilei zgomotul nu mai apare, la alte porniri din ziua respectiva. Zgomotul apare imediat dupa pornire, cand cheia masinii revine din pozitia actionare demaror, la pozitia de motor pornit. Eu banuiesc ca axul demarorului care actioneaza motorul, nu se retrage suficient de repede, astfel acesta este invartit de motor pana la retragere. Este ca si cum ai incerca sa dai la cheie cand motorul este deja pornit. Problema nu apare toamna/vara /primavara, din cate am vazut, apare doar la temperaturi mai scazute, sub 5-6 grade, dar nu se repeta nici in fiecare dimineata cand e frig, e cumva aleator. Ati mai intalnit aceasta problema? Am sunat la reprezentanta Cluj pentru lamuriri, persoana cu care am vorbit mi-a comunicat ca ei nu repara demarorul daca se dovedeste a fi acesta defect, ei schimba piesa in intregime, iar costul acesteia se apropie de 600euro. Deasemenea au mentionat ca nu are ce sa se defecteze daca nu intervin pentru remedierea problemei. Ce pareri aveti si ce ma sfatuiti sa fac? Eu m-am gandit sa apelez la un service in oras (nu reprezentanta) pentru demontarea/curatarea si gresarea acestuia. Oare se gasesc in comert piese pentru reconditionarea demarorului daca se dovedeste a fi defect?
 


Cu_reclama

Cu_reclama
  • Membri

#2 OFFLINE   DENSUSAN

DENSUSAN

    Membru

  • Membri
  • PipPip
  • 192 posts
  • Locatie:HATEG

Posted 11 January 2017 - 03:59 PM

Salut,nu este nici un defect major la el doar ca la rece se retrage mai greu bendixul de pe coroana,vaselina mai groasa si mai e o treaba cu miezul de la bobina care face vid daca nu e perfect curat.Am intalnit foarte multe cazuri.



#3 ONLINE   Andrei Tabacaru

Andrei Tabacaru

    Mr Bean

  • Membri
  • PipPipPipPipPip
  • 3,068 posts
  • Locatie:Bacau

Posted 11 January 2017 - 10:08 PM

Ar trebuii o mică revizie la electromotor...zic și eu...

#4 OFFLINE   adrian lucian

adrian lucian

    Membru

  • Membri
  • PipPip
  • 291 posts
  • Locatie:Bucuresti

Posted 11 January 2017 - 10:15 PM

600 euro un demaror? ?

are 8 ani masina, dasfa-l si curata-l, unge numai ce trebuie uns, spala bine si sufla zona periilor.



#5 OFFLINE   wrotex

wrotex

    Membru

  • Membri
  • PipPip
  • 115 posts
  • Locatie:Alba

Posted 19 January 2017 - 03:29 PM

Buna ziua. Imi poate spune cineva cum se schimba electromotorul la Mercedes A140 W168 (an 1997) ?, As vrea sa stiu daca trebuie scos mororul din caroserie. Asa mi-a spus un...specialist! Va multumesc.



#6 ONLINE   Andrei Tabacaru

Andrei Tabacaru

    Mr Bean

  • Membri
  • PipPipPipPipPip
  • 3,068 posts
  • Locatie:Bacau

Posted 19 January 2017 - 04:14 PM

Este foarte dificil de schimbat,si intr-adevar pentru usurinta se scoate ansamblul cadru-fata((persou) impreuna cu motorul si cutia.
Mai este o solutie,daca aveti mainile subtiri:
-se ridica masina de fata pe suporti,se dau rotile jos,se dau jos cele 3 scuturi(central-fata,baie de ulei si cutie de viteze),se da jos spoilerul(bara)fata.
-se leaga cu sarma de 2,5 radiatorul(radiatoarele) fata
-in stanga si dreapta sub fiecare far exista urechi pe persou si caroserie,in care introduceti 2 suruburi lungi M8x70.
-cu tubulara E-profil E16(sau E14) se slabesc suruburile cadrului motor.sunt 8 suruburi si daca au ruginit si se rupe floarea e jale mare.
-se pune cate un cric hidraulic in stanga si in dreapta sub persou,in dreptul bucselor de bascula dinspre spate.
-daca aveti a/c,atentie ca trece un furtun prin spatele cadrului,undeva in partea dreapta spate.
-slabind cele 8 suruburi,si apoi lasand din cricuri jos,cadrul coboara
-demontati galeria de admisie,filtrul de motorina spanzurati-l de capota,si parca mai incurca pe acolo un furtun de racire-asta pentru A170CDI,la A140 ca a matale,banuiesc ca-i benzina,demontezi si matale ce te incurca sa ajungi la electromotor
-daca nu va incap mainile,se pot face 8 suruburi lungi,care se introduc in locul celor ecistente,si atunci e acces mai facil.
-cel mai greu e de demontat legaturile de pe el,si apoi la montaj sa nu scapati piulitele
La cat de greu e de schimbat,parerea mea este sa cumparati un electromotor nou.
Poze http://www.aclassinf.../mypage.66b.htm
http://www.aclassinf...k/mypage.66.htm

Edited by Andrei Tabacaru, 19 January 2017 - 04:22 PM.


#7 OFFLINE   wrotex

wrotex

    Membru

  • Membri
  • PipPip
  • 115 posts
  • Locatie:Alba

Posted 19 January 2017 - 04:27 PM

Iti multumesc mult ! Multa sanatate! Cu stima.



#8 ONLINE   Andrei Tabacaru

Andrei Tabacaru

    Mr Bean

  • Membri
  • PipPipPipPipPip
  • 3,068 posts
  • Locatie:Bacau

Posted 19 January 2017 - 04:29 PM

Cu placere,sa ne spuneti cum ati rezolvat!

Cu_reclama

Cu_reclama
  • Membri

#9 OFFLINE   wrotex

wrotex

    Membru

  • Membri
  • PipPip
  • 115 posts
  • Locatie:Alba

Posted 19 January 2017 - 04:37 PM

E clar , va spun de pe acuma o duc in service ...  Inca o data,multumesc si respectele mele,domnule.






1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users