alexim_mihai Postat Noiembrie 27, 2016 Partajează Postat Noiembrie 27, 2016 Salutare. Va rog ajutati-ma cu un sfat ca nu stiu de unde sa ma apuc. Am probleme de acceleratie Seat Cordoba 1,4 16 v, an 2000, 55kw motor AUA. Problema este urmatoarea: la accelerarea mai puternica sau la urcarea in rampa , incepe sa smunceasca. In rest la mers pe drum drept si cu acceleratie usoara nu se simte aceasta smuncitura. Acum cateva zile inainte de asta am ramas si fara pornire, electromotorul invartea iar ea nimic, am reusit sa o pornesc impinsa dupa cativa zeci de metrii. Am dat vina pe baterie ca s-a mai slabit, dupa asta am luat aparatul de masura sa vad in ce plaja de tensiuni se face pornirea mea. Tensiunea initiala era de 12,5v ( tensiune perfecta) , iar la actionarea demarorului scadea la 11,7- 11,4 v. Si pornea cam balbait. Am scos bujiile care aratau bine, impendantele masurate pe ele erau identice la toate 4. Dupa acest eveniment a mers bine cateva zile iar acum recent a inceput cu sumunciturile astea am dat jos iar bujiile, si toate erau afumate ingrozitor.Banuiesc ca in timpul smunciturii bujia este innecata cu benzina si nu se mai face arderea.Ce parere aveti? Citează Link spre comentariu
ptraian2 Postat Noiembrie 27, 2016 Partajează Postat Noiembrie 27, 2016 din cate vad eu pe net despre aceasta masina mi se pare ca are acceleratie electronica (sper sa nu ma insel) parerea mea este ca ai probleme cu potentiomertul de la acceleratie (este doar o parere) Citează Link spre comentariu
Vizitator flchitu Postat Noiembrie 29, 2016 Partajează Postat Noiembrie 29, 2016 Puneti-o pe tester (vcds). Un cablu vcds il gasiti pe la 100 de lei pe olx. Ptr masina dvs e ok si un cablu kkl 409 care e in jur de 50 de lei. Citează Link spre comentariu
alexim_mihai Postat Decembrie 2, 2016 Autor Partajează Postat Decembrie 2, 2016 astazi i-am facut diagnosticare cu delphi ds150e:17953-unitate de comanda acceleratie; defectiune-intermitentsi mai este o eroare care nu se sterge posibil sa fie un contact imperfect?65535 -system ok(if fault still evident, check control unit and associated wiring) Citează Link spre comentariu
Vizitator flchitu Postat Decembrie 5, 2016 Partajează Postat Decembrie 5, 2016 17953 - http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/17953/P1545/005445 - curatata clapeta de acceleratie 65535 - http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/65535 - verifica cablurile/contactele Asta in cazul cel mai fericit. Din cate stiu eu modelul 1.4/16 valve de la vw are niste bobine de inductie. Le-ai verificat? Sunt ok? Citează Link spre comentariu
Vizitator viobio Postat Decembrie 5, 2016 Partajează Postat Decembrie 5, 2016 (editat) Verifica si pompa de benzina,este posibil ca atunci cînd accelerezi să nu mai asigure presiune suficientă,eu as verifica si injectoarele . Editat Decembrie 5, 2016 de viobio Citează Link spre comentariu
Faker Postat Decembrie 6, 2016 Partajează Postat Decembrie 6, 2016 Incearca si o readaptare a clapetei de acceleratie (tot cu vcds). Citează Link spre comentariu
alexim_mihai Postat Decembrie 6, 2016 Autor Partajează Postat Decembrie 6, 2016 Am curatat claaeta de acceleratie , dar problema persista. asta e ultimul test dupa ce anterior am cam fortat-o 16687 - Cilindrul 3 Detectat rateu - intermitent 17834 supapa de ventilatie rezervor, circuit deschias - intermitent 17621 - Cilindru injector carburant 1; scurtcircuit la plus - intermitent 17952 - Senzor unghi actuator clapeta de acceleratie, semnal puternic - intermitent 17580 - Senzor unghi actuator clapeta de acceleratie, semnal slab - intermitent 17622 - Cilindru injector carburant 2; scurtcircuit la plus - intermitent 17623 - Cilindru injector carburant 3; scurtcircuit la plus - intermitent Acum am sters erorile dar in mers am ramas cu rateuri in cilindrul 3 ( chiar atunci cand am smunciturile) Citează Link spre comentariu
alexim_mihai Postat Decembrie 17, 2016 Autor Partajează Postat Decembrie 17, 2016 S-a rezolvat , am gasit o mica intepatura in fisa nr 3. Eu am obiceiul si mai spal motorul si am dupa ce l-am spalat am vazut o scanteie pe motor, initial am crezut ca e de la apa, dar dupa cateva ore iar facea scanteie pe motor asta m-a motivat sa inspectez foarte amanuntit fisele. Am rezolvat temporar cu silicon care rezista la temperatura. Citează Link spre comentariu
morocanosul Postat Decembrie 17, 2016 Partajează Postat Decembrie 17, 2016 S-a rezolvat , am gasit o mica intepatura in fisa nr 3. Eu am obiceiul si mai spal motorul si am dupa ce l-am spalat am vazut o scanteie pe motor, initial am crezut ca e de la apa, dar dupa cateva ore iar facea scanteie pe motor asta m-a motivat sa inspectez foarte amanuntit fisele. Am rezolvat temporar cu silicon care rezista la temperatura. Se pare ca..."Mosul.." tine cu tine !! O masina care are distributia prin curea,daca este ...IMPINSA/TRACTATA risti sa ai probleme GRAVE ! Mai bine du acumulatorul la ..incarcare/schimat ,eventual,alfel...e posibil sa te gandesti...la mai multe chestii...uneori(cazul de fata),stiu care au cumparat un motor functional de la ...dezmembrari !! Dar pt. o masina noua...prefer sa am grija de ea decat sa ...am probleme uriase si sa fie..."junk" ! Citează Link spre comentariu
Sharky Postat Decembrie 18, 2016 Partajează Postat Decembrie 18, 2016 N-are rost sa dezbatem asta aici, am facut topic dedicat pt pornitul impins. Cert e ca am facut asta timp de 5 ani (din cate imi aduc aminte), de cand mi-a venit ideea, pe fosta mea masina, un opel din 92. De fiecare data cand aveam ocazia, porneam lasand masina la vale. Ajunsesem sa cunosc asa de bine motorul incat il porneam f lin, nu va inchipuiti ca ii dadeam v3 si dintr-o data sus pedala. PArerea mea e ca mai rau faci cand nu stii schimba vitezele si zgudui masina. Socul e mai mic, dar se cumuleaza, pornirile impinse fiind rare, dar schimbatul prost e des daca nu te pricepi. Iar cazuri sunt destule. Rezultatul: bateria de 60Ah e acum pe passatul 1.9 tdi al prietenei si il invarte de ii sar fulgii la -10C chiar daca acumulatorul are 3 ani vechime. Citează Link spre comentariu
stefan94stefan Postat Decembrie 18, 2016 Partajează Postat Decembrie 18, 2016 Aceeasi problema o am si eu pe un Vectra B 1.6 101cp din 99 dar nu se intampla mereu si n-am ajuns cu ea la un service inca . Citează Link spre comentariu
morocanosul Postat Decembrie 18, 2016 Partajează Postat Decembrie 18, 2016 N-are rost sa dezbatem asta aici, am facut topic dedicat pt pornitul impins. Cert e ca am facut asta timp de 5 ani (din cate imi aduc aminte), de cand mi-a venit ideea, pe fosta mea masina, un opel din 92. De fiecare data cand aveam ocazia, porneam lasand masina la vale. Ajunsesem sa cunosc asa de bine motorul incat il porneam f lin, nu va inchipuiti ca ii dadeam v3 si dintr-o data sus pedala. PArerea mea e ca mai rau faci cand nu stii schimba vitezele si zgudui masina. Socul e mai mic, dar se cumuleaza, pornirile impinse fiind rare, dar schimbatul prost e des daca nu te pricepi. Iar cazuri sunt destule. Rezultatul: bateria de 60Ah e acum pe passatul 1.9 tdi al prietenei si il invarte de ii sar fulgii la -10C chiar daca acumulatorul are 3 ani vechime. Perfec de acord...tu ai avut.."noroc",multi altii au venit pe ..platforma !! Citează Link spre comentariu
Postări Recomandate
Alătură-te conversației
Poți posta acum și să te înregistrezi mai târziu. Dacă ai un cont, autentifică-te acum pentru a posta cu contul tău.
Notă: Postarea ta va necesita aprobare moderator înainte de a fi vizibilă.